Evolutia pozitiva este datorata partial expansiunii continue a sectorului de comert electronic din Romania, oferind companiei de curierat volume cu 50% mai mari din livrari generate de comertul online. Produse noi, precum Express Box si Express Dox, care includ ambalaj gratuit pentru clientii Cargus pentru colete de pana la 10 kilograme, livrarea in zilele de luni a expedierilor colectate sambata si duminica, au fost introduse cu succes pe piata din Romania.

Pentru cea de-a doua jumatate a anului 2013, compania se asteapta la o crestere semnificativa a volumelor in lunile noiembrie si decembrie, in special datorita faptului ca Black Friday devine, cu fiecare an, tot mai populara in Romania.

“Luna decembrie a anului trecut a fost cea mai buna din istoria Cargus, insa ne asteptam ca aceasta iarna sa o depaseasca. Cea mai aglomerata perioada a anului incepe o data cu luna noiembrie, cu Black Friday, si continua pe parcursul sarbatorilor de iarna. Ne asteptam la o crestere cu aproximativ 50% fata de anul trecut“, a explicat Gian Sharp, CEO Cargus.

Citeste si:

Cargus International este una dintre cele mai mari companii de pe piata de curierat intern din Romania. Fondata in 1991, Cargus a fost prima companie de curierat din Romania, iar in prezent detine si utilizeaza singura retea nationala de centre si depozite si o flota de peste 700 de vehicule de curierat. Cargus are peste 1.000 de angajati in curierat si a avut vanzari de peste 20 de milioane de euro in 2012.

Printre principalii jucatori pe piata locala de curierat se numara Fan Courier, Fastius Curier, DPD, Cargus Curier, UPS, DHL.