“Conceptul de flash sales are la baza diverse campanii in care sunt oferite diverse produse cu un discount considerabil, pentru un anumit numar de produse, intr-un interval de timp", a explicat Cristina Miu.

Platforma Homeycomb.ro comercializeaza produse home&deco, fashion, beauty, electronice si electrocasnice, gadgeturi, jucarii, accesorii pentru animale, birotica, articole sportive si cadouri pentru ocazii speciale. Intre brandurile de renume ale caror produse romanii le pot cumpara cu reducere de pana la 70% se numara Tefal, Bosch, Braun, Calvin Klein, Prada, Armani, D&G, Vivien Westwood, Guess, DKNY, Disney, Lego, Galliano, Tommy Hilfinger, Zeller, Culinario, Maxwell&Williams.

Intre produsele puse la vanzare pe site, 50% sunt produse din colectii noi si 50% din cele trecute.

Homeycomb.ro lanseaza sase campanii pe zi, fiecare cu o durata de sapte zile, avand disponibile aproximativ 400 de produse disponibile pe site.

"Acest concept ii incurajeaza pe clienti sa cumpere, pentru ca ei stiu ca o campanie pentru un produs incepe la o anumita ora si se termina intr-o anumita zi. In acest mod, ei sunt incurajati sa cumpere in acea perioada, stiind ca daca nu actioneaza pot pierde produsul. De exemplu, nu stii daca iti mai gasesti oala sub presiune in alta zi, la reducere, iar, daca ti-o doresti, o cumperi cat mai repede", a precizat Miu.

Goana dupa oale si accesorii de bucatarie

"Mobilierul vinde bine, este pe locul doi in topul categoriilor noastre, dar cel mai bine vandute sunt produsele de menaj, respectiv tot ce inseamna oale, farfurii, tacamuri, accesorii pentru bucatarie. O campanie are o durata de sapte zile, insa vanzarile cele mai mari se inregistreaza in primele 3-4 zile, avand stoc limitat", a explicat sefa Homeycomb.ro.

Mare parte dintre produsele comercializate sunt aduse din tari europene, iar 12% dintre furnizori sunt locali.

"Produsele noastre sunt aduse din Italia, Germania, Franta. Din Romania vindem tot ce inseamna lemn, tocatoare din lemn, linguri din lemn, cosuri din paie, ii, mobila pictata, textile de casa (saltele, pilote, lenjerii)", a adaugat Cristina Miu.

Cele mai scumpe produse vandute

Desi mobilierul este pe locul al doilea in vanzarile companiei, cele mai scumpe produse achizitionate de clienti vin din aceasta zona. Astfel, pe platforma Homeycomb.ro s-a vandut o canapea la pretul de 12.800 de lei si mai multe de 6.000 de lei, precum si dormitoare de copii la pretul de 4.000 de lei.

Citeste si:

Cristina Miu a precizat ca romanii pot gasi si produse ieftine, care incep de la 9 lei, cum ar fi decoratiuni de Craciun, ustensile de bucatarie sau unele rechizite.

Per total, cosul mediu de cumparaturi ale clientilor companiei se ridica la 70 de euro.

"Este un cos bun pentru piata actuala. In comertul offline aceasta suma este mai mica, undeva la 25 de euro", a explicat Miu.

Planuri mari pentru 2014-2015

In contextul in care tot mai multi romani sunt atrasi de comertul online si, in aceeasi masura, de produsele cu discount, Homeycomb.ro isi propune afaceri in crestere in urmatorii ani. Astfel, daca in 2013 cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la 1,5 milioane de euro, tintele pentru 2014 sunt atingerea pragului de break even (punct in care veniturile obtinute din activitate sunt egale cu cheltuielile aferente) si o cifra de afaceri de 9 milioane de euro. Mai mult, pentru 2015 compania isi propune un rulaj de 17 milioane de euro, 1,5 milioane de abonati si o rata de conversie de 7,5% dintre vizitatori.

"Suntem inca in crestere de la luna la luna, atat ca numar de comenzi, cat si ca numar de clienti. Cred ca acest avans este generat in primul rand de faptul ca nu avem o concurenta reala in acest domeniu pe piata, pe zona de home&deco, si, probabil, clientul roman astepta de mult un astepta demult un astfel de magazin cu campanii de reduceri", a explicat Miu.

Mai mult, ea a precizat ca isi propune ca in 2014 Homeycomb.ro sa intre pe piete noi, intre care Bulgaria, Republica Moldova, Croatia si UK.

"Aceasta extindere va presupune realizarea de platforme pentru tarile respective, in timp ce angajati noi vor fi doar pentru zona de content, pentru efectuarea traducerilor, pentru marketing si customer service. Tot businessul va fi coordonat in continuare din Romania", a mai spus Cristina Miu.