Peste 60% dintre piesele primite au fost scaune. Aproximativ 130 de piese de mobilier au fost preluate de organizatiile caritabile partenere si au fost distribuite catre familii din medii defavorizate. Componentele de plastic si metal au fost reciclate, iar componentele nereciclabile au fost incinerate pentru a genera energie intr-un mediu controlat, prevenind efectele negative asupra mediului.

Campania s-a desfasurat in perioada 20 decembrie – 26 ianuarie.

Initiativa locala face parte din proiectele de sustenabilitate sustinute de IKEA la nivel mondial. In 2013, grupul suedez a instalat 137 de turbine de vant proprii si peste 550.000 de panouri solare.

De asemenea, peste 40 de milioane de euro au fost economisite datorita masurilor de eficientizare a consumului de energie electrica in magazinele si depozitele IKEA din intreaga lume.

Citeste si:

Profitul IKEA Group a crescut cu 3,1%, ajungand la 3,3 miliarde de euro pentru anul fiscal 2013, cea mai buna evolutie fiind inregistrata in China, Rusia si SUA. Compania vizeaza vanzari de 50 de miliarde de euro pana in 2020.

Retailerul suedez IKEA a raportat in perioada 1 septembrie-31 august 2013 vanzari de 440 mil. lei, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul trecut.

Afacerile IKEA au crescut cu 10%: Ne uitam la volum, nu la profit

Afacerile IKEA au crescut cu 10%: Ne uitam la volum, nu la profit

Magazinul IKEA din Bucuresti, deschis pe 21 martie 2007, a fost al 253-lea magazin inaugurat, iar Romania a 35-a tara. Pana in luna martie 2010 a functionat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea a devenit parte din IKEA Group.