Prezent pe piata locala din anul 2005, brandul Ecco a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 22,7 mil. lei (5,15 mil. euro), iar pentru acest an compania estimeaza vanzari de 24,7 mil. lei (5,5 mil. euro) pentru magazinele din Romania.

Brandul este administrat in Romania de Victor Tighinean, 45 de ani, si detine o retea de 16 magazine. Pentru acest an, compania isi propune sa mai deschida trei noi magazine si sa reamenajeze doua locatii sub un concept mai modern. Investitia totala se va ridica la aproximativ 300.000 de euro, in conditiile in care bugetul pentru deschiderea unui magazin este de circa 60.000 de euro. Noile magazine vor fi deschise in Bucuresti (2) si unul in provincie.

In acest moment Ecco detine o suprafata totala de aproximativ 1.700 mp de magazine, pana la finalul anului urmand sa depaseasca 2.000 mp de spatii comerciale. Mai mult, compania analizeaza si alte spatii stradale pentru deschiderea de noi magazine pe lista scurta aflandu-se si Centrul Vechi din Capitala. In prezent, Ecco detine un singur magazin stradal, in Brasov.

Retailerul de incaltaminte ECCO deschide primul magazin din Brasov cu o investitie de 100.000 euro

Retailerul de incaltaminte ECCO deschide primul magazin din Brasov...

Pe de alta parte, magazinul online, deschis in urma cu doi ani, ar putea depasi anul acesta in vanzari cele mai multe dintre magazinele offline din retea. Compania estimeaza ca vanzarile online vor reprezenta in 2014 10% din totalul business-ului. “Nimic nu se poate compara cu experienta de shopping traditionala, dar lipsa de timp si confortul ii face pe multi dintre cumparatori sa migreze catre online. Este foarte important atat brandul, cat si notorietatea si serviciile magazinului online, iar din acest punct de vedere magazinul nostru online functioneaza ca o extensie a magazinelor offline”, spune Victor Tighinean.

Cel mai scump produs vandut online a fost o geanta din piele cu pretul de 1.500 de lei, urmata de cizme si botine cu preturi de peste 1.000 de lei.

Citeste si:

Ecco a fost fondata in 1963, in Bredebro (Danemarca), de catre Karl Toosbuy, care si-a propus sa produca cei mai confortabili pantofi din lume. Astazi compania se afla in top 3 al celor mai mari producatori de incaltaminte la nivel global. Incaltamintea este produsa in fabrici proprii in Danemarca, Slovacia, Portugalia, Indonezia, Thailanda si China si se vinde in peste 1.200 de magazine monobrand Ecco si in alte peste 5.000 de magazine multibrand din 91 de tari din lume. De asemenea, in cele trei tabacarii proprii, produce piele, atat pentru consumul propriu, cat si pentru alte branduri celebre cum ar fi Louis Vuitton.

Cat aloca romanii pentru imbracaminte si incaltaminte

Romanii aloca anual suma de 300 de lei pentru achizitiile de imbracaminte si incaltaminte, potrivit Euromonitor. Piata locala de incaltaminte de dama, incluzand si importurile de incaltaminte este evaluata la 18 mil. perechi de pantofi.

Industria romaneasca de incaltaminte, confectii si produse de marochinarie numara peste 45.000 de angajati. Este industria cu cea mai mare acoperire externa, avand stabilite contracte comerciale cu firme din 150 tari. Astfel, anul trecut, in premiera, dupa multi ani, dinamica exporturilor (diferenta dintre export si import) de profil a devenit pozitiva, inregistrand o crestere de 10%, fata de o scadere de aproape 10% in 2012. Printre jucatorii importanti se mai numara Benvenuti, Bata, Otter, Il Passo, Deichmann si Leonardo.

Cititi si Un fost chirurg face milioane de lei dintr-un brand danez de incaltaminte

Un fost chirurg face milioane dintr-un brand danez de incaltaminte

Un fost chirurg face milioane dintr-un brand danez de incaltaminte