Reteaua de magazine este gestionata in franciza de distribuitorul de jucarii Nicoro Trading, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de profil.
Dintre cele peste 15.000 de produse expuse, peste 30% vor fi in exclusivitate pe piata romaneasca.

Brandul Maxi Toys este prezent in centrele comerciale Militari Shopping, Unirii Shopping Center, Mega Mall si Promenada, urmand ca, pana la finalul anului sa deschida un nou magazin.

40 de magazine Maxi Toys pana in 2020

Nicoro Trading are in plan sa deschida 40 de magazine Maxi Toys pana in 2020 si extinderea retelei in tarile din jur. In prezent Nicoro Trading detine drepturile de francizare pentru Romania, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia si Ungaria, intentionand sa creeze un centru de distributie al produselor Maxi Toys pentru aceste tari.

Nicoro Trading estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri a magazinelor Maxi Toys de aproximativ 1,5 milioane de euro.
„Anul 2015 inseamna pentru Maxi Toys pozitionarea pe piata din Bucuresti cu cinci magazine care sa ne permita testarea produselor si crearea unei retele de clienti. Pentru 2016 ne propunem cresterea numarului de magazine atat in Bucuresti cat si in tara” a declarat Mihai Frangulea, directorul general al Nicoro Trading.

Retailerul Maxi Toys detine, in prezent, peste 300 de magazine in 16 tari fiind un jucator important pe pietele din Belgia, Luxemburg, Franta, Elvetia si Italia. Din 1997, Maxi Toys este parte a consortiului olandez Blokker Holding, cu o cifra de afaceri anuala de aproape 3 miliarde de euro. Blokker Holding gestioneaza alte 500 de magazine de jucarii sub brandurile Intertoys si Bart Smit.