Interesul crescut al romanilor pentru aceste produse a determinat infiintarea unor shop-in-shop-uri dedicate LEGO si Playmobil in cadrul Diverta Baneasa - cel mai mare magazin din reteaua Diverta. Suma pe care romanii o aloca in medie lunar pe aceste jocuri este de 200 de lei, potrivit datelor furnizate wall-street.ro de reprezentantii Diverta.

“In ultimii ani, pe masura ce tehnologia a avansat rapid, preferintele in materie de jucarii s-au schimbat, acestea fiind din ce in ce mai inovatoare si mai creative. Daca acum cativa ani parintii se orientau catre papusi pentru fetite si masini pentru baieti, acum jucariile trebuie sa fie o alternativa educativa si creativa la jocurile de tip playstation sau diverse aplicatii smartphone, prezente din ce in ce mai mult in viata de zi cu zi a copiilor. Ne-am propus sa tinem pasul cu vremurile, dar in acelasi timp sa le oferim celor mici o gama complexa de jucarii <<reale>>, pe langa cele <<virtuale>>, care sa contribuie la dezvoltarea lor echilibrata si armonioasa”, declara Amalia Buliga, CEO Diverta.

Amalia Buliga, CEO al Diverta: "Vrem sa crestem organic". Ce urmeaza?

Amalia Buliga, CEO al Diverta: "Vrem sa crestem organic". Ce urmeaza?

Studiile din ultimii ani referitoare la timpul petrecut de copiii romani in mediul virtual arata ca cei mici petrec aproximativ 23 de ore pe saptamana in fata calculatorului si televizorului, cu mult peste media europeana, si, de asemenea, 8 din 10 copii au cont pe o retea sociala, peste 20% dintre copiii din Romania detin un smartphone si peste 10% au tablete.

Citeste si:

Cresterea pe segmentul de jucarii se regaseste nu numai in retail, ci si pe Dol.ro unde vanzarile s-au dublat, iar valoarea medie a bonului a crescut la 30 de lei.

Diverta are in prezent 23 de librarii la nivel national si se axeaza pe segmentul de carti, papetarie si jucarii.