Parfumurile ”Rose des Vents”, ”Turbulences”, ”Dans la Peau”, ”Apogee”, ”Contre Moi”, ”Matiere Noire” si ”Mille Feux” vor fi scoase la vanzare, mai intai, in 180 dintre cele 460 de magazine pe care firma le detine. ”Parfumurile Louis Vuitton descriu o calatorie a emotiilor”, este descrierea facuta pe site-ul brandului.

Cele sapte parfumuri au fost realizate de expertul Jacques Cavallier-Belletrud, care lucreaza cu producatorul Firmenich de mai multe decenii. El a creat, printre altele, ”L'Eau d'Issey”, pentru Issey Miyake, parfumurile L'Oreal, ”Poeme”, pentru Lancome, si ”Acqua di Gio”, pentru Armani.

Aceasta colectie este prima lansata de Louis Vuitton de la fuziunea LVMH din 1987, avand ca tinta persoane cu venituri medii.

Lansarea care a avut loc saptamana aceasta este un pas important pentru brandul francez care, prin aceasta, incearca sa pastreze un echilibru intre cresterea numarului produselor accesibile si pastrarea autenticitatii.

Pana in prezent, cumparatorii cu venituri medii puteau achizitiona brelocuri Louis Vuitton si cateva mici obiecte din piele, ale caror preturi oscilau intre 200 si 300 de euro.

Citeste si:

Brandul incearca sa creasca vanzarile, dupa o reducere a acestora in ultimii trei ani.

Fata de alte produse de lux, parfumul a rezistat in industria marcata de criza, vanzarile totale inregistrand anul trecut o crestere estimata la 2,9 procente, ajungand la aproximativ 15 miliarde de euro.

Analistii estimeaza ca noua colectie a Louis Vuitton va genera incasari de 60 - 80 de milioane de euro, in primul an.

Prin comparatie, giganti ai industriei, precum Chanel si Dior, ale caror produse beneficiaza de o distributie mai larga, au incasari din vanzarea de parfumuri si produse cosmetice de aproximativ 2,5 miliarde de euro pe ani.

Reprezentantii companiei Louis Vuitton nu au vrut sa precizeze care a fost investitia pentru aceasta colectie, insa procesul de creatie a parfumurilor a durat patru ani.