Cifra de afaceri lunara a companiei a atins 450.000 de euro. Pana in 2021, Alevia isi propune sa ajunga la un prag de afaceri de 10 mil. euro in baza dublarii spatiului de productie in urma unei investitii de un milion de euro si a unui buget de marketing si promovare in valoare de 400.000-500.000 euro pe an.

Alevia si-a extins anul acesta spatiul de productie prin achizitia unei hale cu o suprafata totala de circa 2.000 mp. Hala va gazdui depozitul, productia de ceaiuri si linii noi de productie. In urma extinderii, suprafata depozitului va creste de la 170 mp la 600 mp si va fi organizat pe trei nivele, iar departamentul de ceaiuri va fi extins de la 150 mp la 500 mp. In ceea ce priveste liniile noi de productie, acestea vor consta in trei game noi, fiecare gama avand minim 25 de produse, iar investitia este estimata la 500.000 euro. Noua investitie presupune si o crestere cu 15% a numarului de angajati, dupa finalizarea halei ajungandu-se la un numar total de 211 angajati si achizitia de noi utilaje menite sa dubleze capacitatea de productie. Intregul proces de extindere este estimat sa dureze un an si jumatate.

Pentru urmatorii doi ani, obiectivele de dezvoltare Alevia vizeaza mentinerea unui trend de crestere a vanzarilor intre 15 - 20% anual si intrarea pe 7 noi piete prin lansarea a 150 de produse dedicate.

Alevia este o companie romaneasca infiintata in 1994, care produce 140 de tipuri de suplimente nutritive si 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile in peste 4.000 de farmacii si magazine din Romania.