Careless Beauty a fost lansat in 1992 de Elena Oancea si a reprezentat pana acum o investitie care depaseste 100.000 euro. Produsele, realizate exclusiv din plantele cultivate de familia Oancea, reprezinta cosmetice organice, primite, recent, cu interes si de piata franceza, a spus Adina Oancea, farmacist si estetician in cadrul companiei, in emisiunea Profesionistii in Retail.

„Am mostenit mare parte dintre retete de la bunici, iar mama mea este cea care a fondat brandul Careless Beauty in 1992. Eu nu am lucrat decat pentru brandul acesta. M-am implicat inca de mic copil, noi am dorit sa cultivam materia prima pe care o folosim. Nu luam nimic de la alti producatori. Parcurgem toate anotimpurile pentru a ne asigura materia prima pentru un an sau pentru anul urmator. De mici am fost prezenta si am ajutat la culegerea plantelor. Mi s-a parut ciudat sa fac altceva”, a povestit Adina Oancea.

In prezent, familia Oancea detine circa sase hectare de culturi in judetul Constanta si in judetul Buzau. In judetul Constanta cultiva plante precum catina, toporasi, ghiocei, iasomie, lavanda si nalba. Tot aici se afla si laboratorul de productie. Mai mult, din judetul Buzau, zona Nehoiu, culeg muguri de brand, de pin, lavanda salbatica, menta salbatica sau flori de fan, din care au realizat chiar si perne si saltele.

„Urcam pana la altidutini de peste 1.200 – 1.600 metri pentru a recolta mare parte din rasinoase care ajuta la conservarea naturala a produselor noastre. Cremele nu sunt albe, mirosul este unul specific, de plante. Avem peste 22 de produse pentru fiecare tip de ten si afectiunilor dermatologice. Continuam sa ne extindem culturile, sa mai cumparam pamant, depinde de conditiile meteo”, mai spune Adina Oancea.

De la lansarea afaceri si pana la obtinerea tuturor atestarilor de la Ministerul Sanatatii au durat mai bine de cinci ani. Din 1992 si pana in prezent valoarea investitiilor depaseste 100.000 de euro. Recent, compania a finalizat investitia in noua cladire unde poate fi extinsa productia laboratorului. In acest moment Careless Beauty poate produce intre 400 si 600 de bucati pentru fiecare produs in parte, putand ajunge chiar si la 1.200 de bucati/produs.

Produsele Careless Beauty sunt comercializate in cabinete de specialitate din Bucuresti, Timisoara si Constanta, insa pot fi achizitionate si online. In acest an, producatorul a intrat pe piata franceza unde isi propune sa listeze produsul intr-un magazin si un salon de specialitate din Paris.

„Plecarea in Franta a fost un vis de-al meu, chiar daca suntem un brand cu o notoritate mai mica, un brand romanesc, dar autentic, am zis ca meritam sa ne spunem povestea. Mi-am dorit ca si francezii sa cunoasca un produs autentic. Francezii au fost impresionati de multitudinea de specii de plante pe care le folosim, cum ne adresam clientilor, au apreciat bogatia tarii noastre din punct de vedere al materiei prime, le-am starnit curiozitati cu lavanda salbatica de la munte. (…) Investitia financiara a fost a noastra, am avut sustinere din partea Ambasadei Romaniei la Paris.

O alta tara pe lista Adinei Oancea pentru export este si Marea Britanie. „Ma intereseaza si Londra, imi place sa ma duc unde este concurenta cea mai mare. Imi place sa ma aflu in centrul tuturor, avem de invatat foarte mult unii de la altii, trebuie sa ne sustinem. Poate chiar si in Bologna”, puncteaza Adina.

Produsele Careless Beauty au preturi cuprinse intre 63 si 126 lei, in timp ce elixirul vegetal cu efect regenerator ajunge si la 280 de lei. „Preturile in export pentru astfel de produse pur si naturale trec de 100 de euro. Si romanii inteleg conceptul mai bine si sunt dispusi sa plateasca mai mult. Cu cat intra mai multa materie prima in produs pretul creste. Pentru viitorul apropiat mi-as dori sa vad exportul la 40-50% din total business”, a mai spus Adina Oancea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri