Magazinul are o suprafata de vanzare de 1.400 metri patrati si comercializeaza o gama de 2.000 de tipuri de produse. Pana la sfarsitul acestui an compania va mai deschide un magazine Flanco World, de peste 2.000 metri patrati, iar reprezentantii Flamingo prevad deschiderea a minimum patru magazine Flanco World anual pe termen mediu, conform NewsIn.

Flanco World este un concept dezvoltat de Market Value, companie franceza de branding, specializata in identitate vizuala si in concepte de magazine. Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafete cuprinse intre 1.000 si 3.000 metri patrati amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat, alaturi de alte puncte de interes. Primul magazin Flanco World s-a lansat in noiembrie 2005 in Brasov, acum fiind prezent si in Constanta, Oradea si Bucuresti.

La nivelul grupului continua procesul de integrare a retailerului Flanco, inceput in luna mai a acestui an. Sediile centrale Flamingo si Flanco functioneaza impreuna, fuziunea de personal a fost finalizata, iar oferta magazinelor Flanco a fost imbogatita cu produse comercializate anterior numai in reteaua Flamingo. Grupul Flamingo International cuprinde cinci lanturi de retail: Flanco, Flanco World, Flamingo, Flamingo Computers si Future Shop. Lanturile de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice atat in Romania, cat si in Bulgaria si Serbia-Muntenegru.

Grupul tinteste o cifra de afaceri de 160 milioane de euro in 2006, respectiv o cota de piata de 20%, desi piata de retail in Romania a inceput anul in scadere. Principalii jucatori concurenti pe piata de profil din Romania sunt Altex si Domo. Din iunie 2005 Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.