Compania franceza intentioneaza sa dezvolte pe termen lung in Romania o retea de peste 30 de magazine de bricolaj, investitia totala estimata fiind de 220 milioane de euro, informeaza NewsIn. "Ritmul dezvoltarii va fi de doua magazine pe an. incepand cu orasele mari, reteaua se va dezvolta pe axe, de exemplu Bucuresti-Buzau-Bacau-Iasi. Daca intre doua orase mari va fi necesar sa implantam magazine in orase medii si mici o vom face pentru a satisface cerintele zonelor respective", a declarat directorul de marketing al Mr. Bricolage pentru Romania, Vlad Pacea.

Investitiile de pe piata romaneasca vor fi realizate de firma Brico Expert, care detine franciza Mr. Bricolage

Din actionariatul Brico Expert fac parte compania franceza, Mr. Bricolage, si o serie de persoane fizice. Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata de compania germana Praktiker cu o retea de 12 magazine si de cea franceza Bricostore, care detine sapte magazine de acest tip. Reteaua austriaca bauMax a deschis, recent, primule sale magazine, la Brasov si Sibiu urmand sa inaugureze al treilea centru comercial, pana la finele anului, la Cluj Napoca. Distribuitorul german de materiale de constructii Hornbach Holding va incepe in curand constructia primului magazin al companiei pe piata romaneasca, amplasat in sudul Capitalei.

La 30 iunie 2006, grupul Mr. Bricolaje detinea o retea formata din 560 de magazine dintre care 429 sub marca Mr. Bricolaje si 131 sub marca Catena. in 2005, grupul a avut o cifra de afaceri, la nivel global, de 1,73 miliarde de euro.