“Europa de Sud-Est este o regiune cu un potential de crestere foarte mare, de aceea Bunge are ca strategie extinderea in aceasta zona”, sustine Louis Gourbin, CEO Bunge Europe. “Dupa recenta aderare la UE a Romaniei si a Bulgariei, ne vom extinde investitiile in sectorul agro-industrial si cel al produselor alimentare”.

Compania Bunge a achizitionat divizia de uleiuri alimentare a companiei Agricover SA din Romania, pastrand cateva dintre marcile produse de aceasta.

Bunge este deja considerat principalul producator de uleiuri vegetale imbuteliate in Romania. Agricover era la momentul preluarii al treilea jucator ca importanta pe piata in domeniu, iar achizitia marcilor Agricover nu a facut decat sa imbunatateasca pozitia Bunge pe piata locala. Bunge a preluat de asemenea si fabrica de procesare a semintelor oleaginoase din Buzau. Achizitia este parte din strategia Bunge de a se dezvolta pe piata agro-industriala a granelor si semintelor de floarea soarelui.

Strategia managementului Bunge este imbunatatirea continua a costurilor operationale si eficientizarea productiei. In Ungaria, compania finalizeaza o investitie foarte inportanta in fabrica de procesare a semintelor oleaginoase din Martfu. Aceasta investitie va transforma unitatea intr-una din cele mai mari si eficiente fabrici din Europa. In acest fel, fabrica va putea sa se concentreze mai mult pe oportunitatile de export pe pietele din vecinatate.

Citeste si:

Compania se afla in acest moment in faza de inchidere a doua fabrici mici din regiune, in Dobrich, Bulgaria si in Oradea. Bunge isi va mari astfel capacitatea de productie la fabrica sa din Martfu, Ungaria si la cele din Iasi si Buzau.

Fondata in Amsterdam in anul 1818, Bunge este o companie integrata la nivel global, activa in domeniul agro-industrial si al produselor alimentare, care opereaza in activitati integrate vertical: de la fermier (agribusiness) pana la consumatorul final (produse alimentare). Compania opereaza de la vanzarea de materii prime precum cereale si fertilizatori, pana la vanzarea cu amanuntul a produselor alimentare precum uleiul alimentar imbuteliat, margarina si maioneza.

Portofoliul Bunge Romania include marcile Floriol, Unisol, Muntenia si Floarea Soarelui, marci care detin pozitii de top in toate segmentele de piata. Astfel, Unisol este liderul incontestabil al pietei uleiului imbuteliat din Romania, iar Floriol este marca premium cu o recunoastere deosebita in randul consumatorilor tinta.