Hidroelectrica a obtinut un profit de 30 de milioane de lei in primele sase luni, iar veniturile au totalizat 950 de milioane de lei, a declarat, marti, directorul general al Hidroelectrica, Traian Oprea.
"Pentru 2007, profitul bugetat este de 10 milioane de lei, la fel ca in 2006. Anul trecut, Hidroelectrica a inregistrat un profit de 60 de milioane de lei. In ceea ce priveste veniturile bugetate pentru 2007, acestea au fost estimate la 850 de milioane de lei", a spus Traian Oprea.

Acesta a precizat ca scaderea productiei de energie electrica a fost prevazuta de companie, care a renegociat contractele de pe piata libera, in sensul cresterii preturilor cu 20 %. De asemenea, Oprea a aratat ca Hidroelectrica a produs 9 TWh in primele sase luni, iar la sfarsitul lunii iunie productia a fost in jur de 8 TWh.

Directorul general al Hidroelectrica a declarat ca, din cauza secetei, Hidroelectrica va produce cu 20 % mai putin fata de un an hidrologic mediu.

"Livrarile companiei pe piata reglementata sunt de 3 TWh, in timp ce livrarile la export s-au redus la jumatate, de la 4 TWh in 2006, la 2 TWh in prezent", a mentionat Oprea.

In ceea ce priveste declaratiile liderilor sindicali, potrivit carora ponderea energiei hidro in cosul reglementat este 0,02 %, Oprea a precizat ca Hidroelectrica livreaza pe acest segment intre 17% si 23 % din productie, ceea ce reprezinta 32 % din cosul reglementat pentru populatie.

"Pentru populatie livram 2,5 TWh din energia produsa in centrale cu puteri mai mari de 10 MW, iar 0,52 TWh provin din microhidrocentrale. Probabil sindicalistii au identificat pe factura de energie, ponderea energiei verzi care intra in consum, adica cea produsa de microhidrocentrale", a explicat Oprea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri