Simcor Grup, companie specializata in productia si distributia materialelor de constructii, a anuntat astazi lansarea unui nou produs de beton cellular autoclavizat (BCA) termoizolant si ecologic, denumit WABE si apartinand gamei premium, estimand o cifra de afaceri de 251 milioane de lei pana la sfarsitul anului curent si o crestere cu 10% a cotei de piata pe afacerea cu BCA.
Grupul cu sediul in Oradea a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 215 milioane de lei, din care 35% pe divizia de BCA, apreciind vanzari de 30,000 de metri cubi de BCA premium si venituri 84 milioane de lei in 2007 odata cu introducerea noului produs. Lansarea oficiala a avut loc pe 24 august in Oradea, unde compania a primit deja comenzi de 15.000 metri cubi. Grupul Simcor dispune in prezent de o capacitate anuala de 265.000 de metri cubi in Oradea.
WABE este un produs termoizolant si ecologic performant, reflectand calitatea germana a grupului WABE, cu o experienta de peste 30 de ani pe piata romaneasca. Principala caracteristica care defineste materialul BCA premium este cu siguranta termoizolarea, coeficientul termic de transfer fiind doar de 0,10, sub cel al BCA-ului normal de 0,13 si al caramidei de 0,28, WABE fiind la ora actuala cel mai bun material BCA termoizolant de pe piata romaneasca.
WABE poate fi comercializat sub forma de paleti, pretul unitar fiind de 280 lei pe metru cub, neincluzand TVA, dar cu transport inclus, Simcor oferind pachete de servicii complete, venind astfel in intampinarea celor mai exigenti clienti. Simcor distribuie in proportie de 80% prin intermediul comerciantilor, noul tip de BCA putand fi achizitionat si direct sau din magazinele de tip briocolaj.
Investitiile Simcor in perfectionarea materialelor tip BCA s-au ridicat la 6 milioane de euro in ultimii doi ani, compania alocand resurse importante in instalatii noi de taiat si infoliat BCA, circa 2 milioane de euro, dar si in divizia de transport, aproximativ 1,5 milioane de euro fiind bugetate pentru largirea capacitatii parcului auto la 20 de autocamioane, grupul Simcor detinand si o firma de transport, Simsped, pentru asigurarea distributiei interne. Investitiile in promovare au reprezentat 500.000 de euro, WABE beneficiand de o campanie dezvoltata de agentia AD(D)VERITAS, care include media, outdoor si BTL.
Grupul Simcor activeaza pe piata materialelor de constructii inca din 1971, detinand in prezent un portofoliu de peste 10.000 de produse in cele opt divizii ale companiei, incluzand BCA, var, cahle presate, adezivi, mortare si seminee, dar si produse sanitare prin intermediul diviziei Sanimix. Compania numara peste 600 de angajati in cele patru puncte de lucru din Oradea, Suceava, Medgidia si Targu-Jiu. In prezent grupul Simcor este detinut in proportie de 75% de afaceristul german Lutz Stache, devenit actionar majoritar in 1998, odata cu privatizarea integrala a companiei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: