"Anul acesta ne-am propus deschiderea a sapte magazine primul fiind deja operational la Baia Mare. In prezent reteaua Real are noua unitati deschise in tara in orase ca Timisoara, Oradea, Sibiu, Constanta etc. Urmatorele ianugurari vor avea loc in Bucuresti (in zona Vitan), Galati, dar si in Timisoara unde cererea este foarte mare si piata ne permite sa inauguram al doilea hipermarket din oras. Per total investitiile de anul acesta vor fi aproximativ similare cu cele de anul trecut, care s-au ridicat la 140 milioane de euro", au explicat reprezentantii companiei.

Conceptul hipermarketului Real presupune un spatiu de vanzari cu suprafata intre 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului Real si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 de metri patrati in functie de amplasare. Complexul comercial ofera produse de uz cotidian, de la alimente, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte jucarii si altele.

Real Hypermarket, divizia de vanzari cu amanuntul a grupului german Metro a intrat pe piata romaneasca in 2006 si opereaza in prezent noua magazine in tara. Compania isi va continua procesul de extindere si anul viitor cand vrea sa mai deschida inca sase magazine in tara, dintre care trei in Capitala.

Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are peste 70 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. Recent, Real a preluat magazinele din Germania ale lantului american Wal-Mart, in Polonia a preluat magazinele franceze sub brand Géant, iar in Rusia va achizitiona hipermarket-urile Marktkauf.