Compania estimeaza o majorare de 20% a volumului de vanzari, ritmul de crestere putand fi depasit pana la finele anului, potrivit preconizarilor reprezentantilor Nestle Romania.

Cele mai mari ritmuri de creştere au fost inregistrate de produsele pentru sugari si copii mici, cerealele pentru mic dejun si cele de foodservice si automatele de cafea NESCAFE.

„Am avut noua luni cu rezultate foarte bune, in care am inregistrat cresteri ale vanzarilor pe toate categoriile de produse, in toate regiunile si pe toate canalele de distributie”, a declarat Paul Nuber, directorul general al Nestle Romania.

Citeste si:

Pentru primul trimestrul al lui 2007, compania a inregistrat o majorare a vanzarilor cu 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cel mai alert ritm de crestere inregistrandu-se in Capitala.

Compania Nestle este prezenta in Romania din 1995, in prezent detinand in portofoliul sau marci precum Joe, NESCAFE si Maggi. Zece ani mai tarziu, grupul Nestle a achizitionat compania greceasca Delta Ice Cream, produsele pentru Romania fiind fabrica in unitatea de productie de langa Bucuresti.