Investitiile din Alba, Bistrita, Brasov, Covasna, Harghita, Prahova, Mures si Sibiu se vor indrepta spre achizitionarea de masini, sedii si echipamente logistice. Aproximativ 90 de persoane vor fi angajate in urma extinderi teritoriale a companiei de distributie.

"Romania la nivel economic nu mai reprezinta de mult timp doar Bucurestiul. Daca vrem sa crestem peste media pietei este nevoie sa facem aceste investitii care vor impulsiona serios cifra de afaceri a companiei noastre. Sunt zone cu un potential ridicat, in care veniturile au avansat considerabil, cu investitii mari in zona de retail, iar noi nu puteam lipsi din aceasta ecuatie. Ma astept ca aceasta dezvoltare sa aduca o crestere de 20-25% la nivelul cifrei noastre de afaceri", a declarat directorul general al TBD, Wael El Ghadban.

"O problema inca importanta pentru toti jucatorii din aceasta piata o constituie absenta infrastructurii necesare unei bune desfasurari a activitatii. In multe locuri calitatea drumurilor este foarte proasta, iar in alte parti avem de-a face cu o infrastructura de secol XIX. Speram insa ca lucrurile se vor indrepta ca urmare a intrarii fondurilor europene, dar pana atunci mai avem ceva de asteptat", a adaugat directorul general al TBD.

Top Brands Distribution este una dintre companiile din Romania cu activitati in domeniul distributiei bunurilor de larg consum, fiind principalul distribuitor al produselor Philip Morris Romania si Kraft Foods Romania. In prezent, forta de vanzare a companiei masoara 200 de persoane ce raspund cerintelor a peste 20.000 de clienti din municipiul Bucuresti si din alte 18 judete ale tarii. Top Brands Distribution a obtinut in primul semestru din 2007 o cifra de afaceri de 95 milioane de euro, in crestere cu 27% fata de primele sase luni ale lui 2006.