Directorul de vanzari al Lufthansa pentru Romania si Moldova, Stefan Versemann, a declarat ca pretul unei curse este de 189 de euro, insa acesta este promotional, urmand ca din aprilie compania sa introduca alte tarife.

"Am ales Clujul datorita faptului ca este unul dintre orasele cu mare crestere economica din Romania. Sper ca, in curand, sa avem de aici si un al doilea zbor”, a precizat Versemann, in cadrul unei conferinte de presa.

La randul sau, directorul regional al Lufthansa pentru Europa Centrala si de Est, Tamur Goudarzi-Pour, a spus ca Romania va deveni pentru companie, in 2008, a doua tara ca importanta, dupa Polonia.

In legatura cu prezenta companiilor aeriene low-cost pe Aeroportul International Cluj-Napoca, oficialul Lufthansa a spus ca acestea nu reprezinta o concurenta.

"Cresterea de anul trecut, cel mai de succes din istoria companiei, ne-a aratat, insa, ca putem face fata concurenei datorita calitatii ofertei. In anul 2008 vom inregistra cea mai mare crestere ca numar de destinatii”, a a explicat Tamur Goudarzi-Pour.

Citeste si:

Presedintele Consiliului Judetean Cluj, Marius Nicoara, a declarat, in cadrul aceleasi conferinte de presa, ca prezenta Lufthansa pe Aeroportului International Cluj-Napoca arata ca acesta incepe sa capete importanta regionala.

"Sunt tot mai multe companii aeriene interesate de aeroportul nostru, ceea ce inseamna ca devine pe zi ce trece un aeroport regional. Numarul pasagerilor va ajunge la peste doua milioane de pasageri in doi ani”, a afirmat Marius Nicoara.

Cursele Cluj-Napoca – Munchen ale Lufthansa vor avea o frecventa zilnica, iar aeronovale folosite au o capacitate de circa 70 de locuri. Compania aeriana opereaza curse din alte trei orase din Romania, respectiv din Bucuresti, Timisoara si Sibiu.

Mentionam ca Germanwings, firma low-cost a grupului Lufthansa, a anuntat, la inceputul lunii martie, introducerea unei curse spre Koln, cu o frecventa de trei ori pe saptamana, incepand cu data de 8 mai.