Sistemul de recunoaștere facială a fost disponibil până acum doar pentru pasagerii anumitor companii aeriene. Ei bine, Aeroportul Frankfurt, unul dintre cele mai aglomerate hub-uri de zbor din Europa, va fi în curând primul de pe continent care oferă servicii de recunoaștere facială ca parte a procesului de check-in pentru toți pasagerii. Termenul oficial pentru procedura digitalizată este înregistrare biometrică.

Tehnologia este deja disponibilă de ceva timp, dar numai pentru persoanele care zboară cu Lufthansa și partenerii săi afiliați Star Alliance, pe anumite rute. Acum, însă, se doreșe extinderea domeniului de aplicare, pentru a reduce timpul de așteptare pentru check-in, informează The Mayor.

În esență, atunci când vă faceți check-in-ul pentru zbor, veți putea folosi doar fața, mai degrabă decât pașaportul sau cartea de identitate.

Pentru a accesa serviciul, pasagerii vor trebui mai întâi să se înregistreze prin aplicația biometrică Star Alliance sau, alternativ, la chioșcul de check-in cu pașapoartele compatibile. Întregul proces durează doar câteva secunde.

Ulterior, când trec prin porțile punctelor de control din aeroport, li se vor scana doar fețele, fără a fi nevoie să prezinte documente.

Sistemul de recunoaștere a feței cunoscut sub numele de „Smart Path” a fost deja folosit de 12.000 de pasageri în ceea ce ar putea fi considerată faza de probă.

În ceea ce privește confidențialitatea datelor cu caracter personal, Sita, compania din spatele tehnologiei, afirmă că toate informațiile personale vor fi șterse la trei ore după plecarea zborului. Potrivit Sita, 75% dintre călători sunt fericiți să folosească noua tehnologie odată ce aceasta este introdusă.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri