Ultimul magazin Motor Jeans a fost deschis in Bucuresti la Baneasa Shopping City, iar in luna mai urmeaza a fi deschise magazine in franciza in Constanta, la City Park Mall si in orasul Arad la Armonia Carrefour Center, informeaza reprezentantii firmei.

In prezent, Motor Jeans cauta parteneri prin sistemul de franciza in orasele: Bistrita, Bacau, Craiova, Galati, Ploiesti, Oradea, Buzau, Satu Mare, Ramnicu Valcea, Targu Jiu, Tulcea, Targoviste, Resita, Hunedoara.

"Conform companiei ce detine franciza Motor Jeans, investitia globala in magazinul din Baneasa Shopping City s-a ridicat la 70.000 euro. Magazinul are suprafata de 80 mp", a declarat pentru NewsIn, Elena Zoltareanu, account manager in cadrul Observatorului Francizei.

Franciza Motor Jeans are taxe de intrare in retea si redevente zero. Investitia globala intr-o franciza Motor Jeans este intre 60.000 – 100.000 euro. "Investitia se refera la ultimul concept de magazin Motor Jeans promovat in prezent pe piata.

Citeste si:

Acesta cuprinde mobilierul fabricat in afara, corpurile de iluminat, sigla intrare magazin, manechine, podiumuri vitrina etc. Practic tot ce trebuie pentru amenajarea unui magazin conceptual. In aceasta suma sunt incluse si cheltuielile cu amenajarea unui magazin cu o suprafata intre 80-100 mp cu o pozitie foarte buna, intr-un mall, plus stocul initial de marfa necesar deschiderii acestui magazin", a declarat directorul de marketing al companiei Ioana Luban.

Candidatul la franciza Motor Jeans trebuie sa fie un bun investitor, abil, capabil sa coordoneze o afacere profitabila pe termen lung, dar si sa detina spatiu ultracentral sau intr-un mall cu o suprafata cuprinsa intre 80-100 mp. Cifra de afaceri medie dupa doi ani de activitate a unui magazin este estimate de francizor la minim 400.000 euro.

Din anul 2000 firma Paradis Star este unic reprezentant al marcii Motor Jeans in nia unde sunt in prezent 30 de magazine deschise din care 15 in regim de franciza. In Europa, Motor Jeans, beneficiaza de o retea de peste 200 de magazine.

"Alegerea acestei francize a fost facuta datorita faptului ca Motor Jeans deoarece promoveaza un concept, se adreseaza unui client fidel, cu personalitate si mereu atras de noutate. Piata francizei se va dezvolta foarte mult in urmatorii ani, datorita numeroaselor avantaje pe care le prezinta: notorietatea marcii, transfer de know-how, sustinere financiara reciproca, unitate prin apartenenta la retea", a declarat directorul general al companiei Angela Utescu.