Grupul Rompetrol lanseaza, in premiera, un nou concept pentru magazinele din reteaua sa de benzinarii.

Noul concept reprezinta o premiera pe piata romaneasca si urmeaza ca, pana la sfarsitul anului, sa fie construite alte 35 de astfel de magazine in benzinariile Rompetrol din Bucuresti, Iasi, Suceava, Piatra Neamt, Baia Mare, Brasov, Oradea.

HEI! este un nou concept de cumparaturi si relaxare, calibrat sa raspunda eficient, natural si inovativ la nevoile omului modern. HEI! se traduce intr-un complex care are un magazin, un restaurant si un punct Internet pentru cei care nu pot trai fara sa-si verifice mail-ul la fiecare doua ore. Astfel, pe langa calitatea carburantilor Rompetrol, clientii vor beneficia si de aceasta serie de noi servicii la cele mai inalte standarde.

Noul concept se adreseaza celor tineri - la propriu dar si "in spirit", dinamici, informati, activi si increzatori in propriile puteri dar, mai ales, interesati de servicii si produse de calitate.

Programul de implementare a noului concept va dura aproximativ un an si jumatate. Numai pentru 2005, sunt prevazute cheltuieli de circa 40 de milioane de dolari pentru construirea de noi complexe si pentru modernizarea magazinelor existente in reteaua de benzinarii Rompetrol.

Grupul Rompetrol N.V. este una dintre cele mai mari companii petroliere romanesti private, cu majoritatea operatiunilor si activelor in Romania si Europa de Sud-Est. Principalele activitati ale Grupului sunt in domeniile rafinare si marketing/vanzare, cu interese adiacente in explorare, productie si alte servicii pentru industria petroliera cum ar fi foraj, constructii sau transporturi.

Grupul a realizat o cifra de afaceri de 1,61 miliarde de dolari in 2004, urmarind sa devina una dintre cele mai mari companii petroliere integrate din regiune si sa obtina o pozitie puternica in bazinul Marii Negre.