"In 2009 nu am deschis inca nicio unitate, dar avem in plan inaugurarea unui nou magazin pe Calea Victoriei in urmatoarele luni si suntem inca in negocieri pentru cea de-a doua locatie”, spune Alessandro Amato, general manager si cofondator al grupului Sodo Migliori, citat de NewsIn.

Grupul s-a extins anul trecut cu doua magazine Swarosky, doua unitati Cellini si un magazin Paul&Shark, primul de tip fashion la nivelul companiei, investitii in valoare de 1,5 milioane euro.

"Profitabilitatea o sa scada foarte mult in 2009, dar cifra de afaceri o sa ramana similara. Costurile sunt mai mari, am pierdut si datorita cursului valutar leu/euro, care a sarit de la 3,6 la 4,2 lei, iar noi nu am marit preturile, ceea ce va insemna in acest an un profit mai mic", mentioneaza Alessandro Amato.

Sodo Migliori Romania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 15 milioane de euro in 2008, in crestere de 50% fata de 2007. Pentru acest an, compania estimeaza o stagnarea a afacerilor. Totodata, coproprietarul grupului a precizat ca aproximativ 90% din cifra de afaceri a Sodo Migliori in Romania provine din vanzarile diviziei de ceasuri si bijuterii (lantul Cellini).

Brandul Cellini este prezent pe piata din Romania din 1999 si este operat de filiala locala a societatii italiene Sodo Migliori Srl. Cellini are in protofoliu aproximativ 25 de marci de bijuterii si ceasuri de lux, printre care se numara Chanel, Hublot, Faberge, Mont Blanc sau Gucci.
Sodo Migliori Romania are peste 190 de angajati pentru cele trei divizii si numara aproximativ 23 de puncte de vanzare in toata tara, dintre care unul Paul&Shark, patru unitati Swarosky si 18 magazine Cellini.

Principalii competitori ai lantului Cellini pe piata autohtona a bijuteriilor si ceasurilor de lux sunt Micri Gold si Helvetansa.