“Asocierea cu Schweppes Kinley Tonic este una fireasca, deoarece fiecare dintre cele doua marci este lider pe segmentul sau de piata si are parametrii de calitate recunoscuti pe plan mondial“, a precizat Florin Radulescu, directorul general al Grupului Prodal, subliniind faptul ca in Romania ginul este consumat aproape in exclusivitate in mixuri de bauturi, cel mai popular fiind cel cu apa tonica.

Gin Tonic Pack va fi comercializat prin intermediul retelelor internationale de retail Auchan, Carrefour, Cora, Mega-Image, Real, Penny, XXL.
Totodata, Wembley London Dry Gin are un nou ambalaj, realizat de Claessens International din Londra.

Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, detine doua branduri lidere de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (37% cota de piata din valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (47% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de ACNieslen.

Prodal a fost infiintata in anul 1994 si doi ani mai tarziu a lansat vodca Stalinskaya. In 1998, Grupul Prodal si-a infiintat propria companie de distributie nationala – Granddis, iar in anul 2001 a lansat Wembley Dry Gin.

Bauturile alcoolice premium reprezinta cea mai importanta categorie de produse din portofoliul Prodal, dar compania acopera si segmentele medium si low.