Strategia de dezvoltare a companiei Ana Pan vizeaza parteneri de afaceri in franciza, pe baza concepului “3 in 1” - cofetarie, patiserie, paine, care sa se alinieze la standardele impuse in ceea ce priveste produsele si serviciile oferite si sa sustina brand-ul dezvoltat pana in prezent de catre francizor.

In urmatoarea perioada, Ana Pan isi propune sa extinda reteaua de franciza in Bucuresti si in orasele cu o populatie mai mare de 40.000 de locuitori, situate la o distanta de 100-120 kilometri in jurul Capitalei.

Potrivit companiei, in ultimii ani s-a remarcat orientarea populatiei catre alimentatia sanatoasa, iar aceasta tendinta s-a materializat prin descresterea cererii de produse de paine ambalate si a cozonacilor din import, cu durata mare de valabilitate, mentioneaza comunicatul. Pentru Sarbatorile de Iarna din acest an, Ana Pan pune in vanzare 22 de produse.

Ana Pan detine un lant de 24 de cofetarii din care 18 magazine proprii si sase francize.