Circa 800 de produse ale magazinului IKEA din Zona Comerciala Baneasa vor avea preturi mai mici, incepand din 15 ianuarie. Reducerile ajung pana la 70% la unele produse si sunt valabile in limita stocurilor disponibile.
“Sunt produse de mobilier, accesorii si decoratiuni din toate zonele casei, in lichidare de stoc”, spun reprezentantii companiei.

Lichidarea stocurilor celor 800 de produse, in urma vanzarilor de soldare, va face loc noilor produse din gama IKEA, ce vor fi introduse in magazin incepand chiar din luna februarie.

Vanzarile magazinului IKEA din Baneasa au ajuns la 349,24 milioane de lei (82,5 mil. euro) in perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2009, in scadere cu 9% fata de 2008.

In euro, erodarea veniturilor IKEA Romania a fost anul trecut de 21,2%, comparativ cu cele 104,7 milioane euro, cat a vandut retailerul pe tot parcursul anului 2008.

Numarul vizitatorilor magazinului a fost de 2,52 milioane, in timp ce numarul produselor vandute - de aproximativ 10 milioane.

Aproximativ 60% din produsele vandute de magazinului IKEA intre 1 ianuarie si 31 decembrie 2009 au fost produse de mobilier, restul insemnand produse de accesorii si decoratiuni.

Marca IKEA a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia. Majusculele din denumirea IKEA provin din initialele numelui fondatorului: Ingvar Kamprad, numelui fermei unde a crescut: Elmtaryd, si numelui satului in care se gasea ferma: Agunnaryd.

Magazinul IKEA din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara. La fel ca si celelalte magazine IKEA din lume, magazinul din Romania este operat prin sistem de franciza in baza acordului cu Inter IKEA Systems B.V., detinatoarea conceptului IKEA si singura companie din lume in masura sa acorde dreptul de franciza. Compania care detine franciza magazinului IKEA in Romania este Moaro Trading S.R.L.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri