"Evolutia de pana acum a vanzarilor, de la inceputul postului dinaintea sarbatorii Pastelui, ne determina sa apreciem ca vom avea o crestere valorica de circa 40 de procente. Potrivit istoricului nostru, vanzarile de produse de post Sav'Or cresc in volum de la o tona, intr-o luna in care nu se posteste, la 20 tone pe luna de post", a declarat directorul liniei de business semipreparate si produse pre-gatite din cadrul Agricola Bacau, Vasile Roman.

Astfel, vanzarile de produse vegetale, care au un pret mediu de 10 lei/ kg, creste de circa 20 de ori in perioada de post fata de o perioada normala, in timp ce vanzarile de produsele pre-gatite din carne scad cu circa 20%.

In portofoliul Europrod Bacau, gama de produse pre-gatite vegetale include cinci sortimente: hamburgeri, crochete, nuggets, fingers si parjoale vegetale, comercializate sub brandul Sav'Or. "Cele mai vandute produse de post sunt parjoalele vegetale si hambugerii vegetali", a precizat Vasile Roman.

Compania Europrod a inregistrat in primele doua luni din acest an o crestere a cifrei de afaceri cu circa 20% si a volumului de vanzari cu 3%, comparativ cu perioada similara din 2009.

Europrod, parte din grupul de firme Agricola Bacau, este specializata in produse pre-gatite din carne si vegetale, comercializate sub brandul Sav'Or, si in produse semipreparate din carne, prezentate in piata sub brandul Agricola Bacau.

Compania are 104 angajati. Din Grupul de Firme Agricola Bacau fac parte companiile Agricola International SA, Salbac SA, Europrod SA, Avicola Lumina - Constanta SA, Suinprod Siret SA, Comcereal SA, G-A Nutritie Animala SA, Aicbac SA si Agricontruct SA.