Agentia de turism Eximtur, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de profil locala, a vandut, in primul trimestru al anului, pachete de turism intern in valoare de 5,3 milioane lei, in crestere cu 22% fata de aceeasi perioada a anului 2009.


Peste 10% din aceasta suma a fost incasata cu tichete de vacanta.

“Aceasta crestere se datoreaza in primul rand programului Inscrieri timpurii. Relatiile comerciale cu hotelierii din tara au facut ca tarifele de anul acesta sa fie atractive pentru turisti, impreuna cu reducerile de pana la 20% din cadrul acestui program, pana la data de 31 martie. Totodata, masa relativ mare de tichete de vacanta existenta inca pe piata a facut ca vacantele cumparate din timp, atat la mare, cat si la munte, sa fie foarte cautate anul acesta” a declarat Lucia Morariu (foto), director general Eximtur.

Datorita succesului programului Inscrieri Timpurii, acesta a fost prelungit pana la 30 aprilie pentru majoritatea hotelurilor din oferta.

Astfel, cei care nu au reusit sa se decida inca asupra destinatiei de vacanta mai au timp sa o faca pana la finalul acestei luni si sa beneficieze de reduceri de pana la 15% din pretul standard al ofertei, cu plata integrala pana la 30 aprilie.

Programul “Inscrieri Timpurii” a fost initiat si dezvoltat de ANAT, prin Comisia de Turism Intern si Incoming, in parteneriat cu patronatele hoteliere si cu celelalte organizatii din turismul romanesc.

La editia 2010 a acestui program au aderat pana in prezent peste 200 de unitati de cazare.

Oferta include hoteluri de la 2 la 5 stele, atat de pe Litoralul Marii Negre, cat si din statiuni montane, balneare, Delta Dunarii, zone de agroturism etc.

Programul este sustinut si promovat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si al Turismului, in parteneriat cu ANAT si celelalte organizatii patronale si de promovare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri