Noua doza Heineken de 0.5 litri contine pe suprafata elemente proeminente realizate din cerneala tactila de culoare verde.

In noul design al dozei, logoul Heineken este plasat vertical, iar steaua rosie este situata in partea de sus a acestuia. Trasaturile proeminente ale noii doze Heineken raman steaua rosie (un vechi simbol al berarilor) si verdele Heineken, ambele elemente definitorii ale identitatii vizuale a marcii.

Heineken Romania a raportat pentru anul trecut o crestere de 9% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul 2008, ajungand la 896 mil. lei net (211 mil. euro).

Portofoliul de marci Heineken Romania acopera toate segmentele pietei: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken Romania are fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta si 1.100 angajati.

Heineken Romania nu gusta din criza: Afaceri in crestere cu 9% in 2009

Heineken Romania nu gusta din criza: Afaceri in crestere cu 9% in 2009