Prin reamenajarea magazinelor, se urmareste remodelarea sectorului de produse destinate segmentului HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele, catering), precum si a celui de comercializare a alimentelor.
"In urma procesului, suprafata de expunere a produselor alimentare va fi de 55%, in timp ce articolele nealimentare le va reveni procentul de 45%", se precizeaza intr-un comunicat de presa.
De asemenea, in cadrul raioanelor dedicate produselor alimentare, va creste suprafata alocata conservelor, bauturilor racoritoare, dulciurilor, detergentilor. Pentru rafturile cu articole nealimentare a fost gandit un nou concept de expunere, "care a presupus modificarea arhitecturii interioare prin repozitionarea raioanelor si acordarea de spatiu suplimentar unor raioane cu importanta pentru clientii nostri".
Prima etapa a procesului de remodelare a celor 25 de centre de distributie a fost demarat in iunie anul acesta, aceasta cuprinzand sapte magazine din provincie - Ploiesti, Craiova, Galati, Iasi, Baia Mare, Timisoara (1) si Brasov (1). Anul trecut, compania a finalizat remodalarea a opt dintre magazinele sale - este vorba despre unitatile de la Sibiu, Constanta, Targu Mures, Oradea, Arad, Brasov (2) si Timisoara (2).
Metro Cash & Carry este primul retailer international care a intrat pe piata romaneasca, in 1996. Magazinele se adreseaza in special clientilor revanzatori, persoane juridice, vanzarea facandu-se en gros, pe baza de legitimatie. In prezent, retailerul, care a rulat anul trecut afaceri de 1,2 miliarde de euro, opereaza pe piata locala 25 de magazine cash & carry (cumparare en-gros) si alte doua magazine Metro Punct.
Citeste aici cum vrea Dinu Patriciu sa rastoarne granzii din retailul romanesc cu o retea de 3.000 de bacanii Mic.Ro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: