"Ne vom concentra in continuare eforturile asupra achizitionarii de locatii atractive pentru clientii nostri si care sa corespunda totodata standardelor companiei. Suntem interesati de achizitionarea de terenuri libere sau construite, cu suprafete cuprinse intre 4.000 si 8.000 de metri patrati, cu deschidere si vizibilitate din artere de circulatie bine frecventate si cu posibilitati bune de acces. De asemenea luam in calcul si posibilitatea inchirierii de spatii comerciale cu suprafete de peste 800 metri patrati", au afirmat oficialii Lidl , conform Mediafax.

Reprezentantii retailerului au mentionat ca deocamdata nu a luat o decizie privind numarul magazinelor din Romania sau data deschiderii primelor unitati sub acest brand.

Pentru extinderea pe piata locala compania este interesata in special de amplasamente in orase cu peste 30.000 de locuitori.

Lidl a cumparat deja multe terenuri pentru deschiderea de magazine. Printre acestea se numara doua terenuri in sectorul 5 din Bucuresti, cu o suprafata totala de peste 11.000 de metri patrati, cumparate cu 3,2 milioane de euro de la imbuteliatorul Pepsi.

Citeste si:

Potrivit Lidl, prin deschiderea unui magazin se creeaza intre 25 si 50 de . In prezent, compania face recrutari de personal, in special pentru departamentele de vanzari, logistica, HR si financiar.

Lidl a preluat in acest an, de la grupul Tengelmann, retelele de magazine de discount Plus din Romania si Bulgaria, formate din 96 de magazine, respectiv 23.

Lidl, parte a grupului Lidl & Schwartz, opereaza in Romania si reteaua de hipermarketuri de discount .