MiniMax Discount deschide saptamana aceasta doua noi magazine, la Brasov si Turda, reteaua ajungand astfel la 40 de unitati in toata tara. In luna august, momentul preluarii retelei de catre omul de afaceri Dinu Patriciu, lantul avea cu aproape 10 magazine mai putin.
Magazinul din Brasov este rezultatul unei constructii de la zero de sine statatoare, cu o investitie de 750.000 de euro si o suprafata de vanzare de circa 950 mp, si este amplasat in strada Aluminiului.

Deschiderea din Turda rezulta in urma reamenajarii spatiului de 545 mp inchiriat la parterul centrului comercial Winmarkt Big din Piata 1 Decembrie 1918, cu o investitie de 250.000 de euro. Fiecare magazin are patru case de marcat si dispune, in medie, de 25 de locuri de parcare. Oferta de produse cuprinde aproximativ 2.000 de articole alimentare si nealimentare, se precizeaza intr-un comunicat de presa.

Atat Mic.Ro, retea infiintata in aprilie anul acesta ce numara in prezent peste 110 magazine de cartier, cat si MiniMax fac parte din aceeasi companie de retail – Mercadia Holland BV, controlata de Patriciu. In luna august anul acesta, Mercadia Holland BV a preluat cele 31 de discountere MiniMax Discount, printr-o tranzactie a carei valoare nu a fost data publicitatii.

Dincolo de proprietar, cele doua retele de magazine mai au un punct (originar) comun: fondatorul. Dinu Patriciu a fost cel care, acum sapte ani, fonda impreuna cu asociatii austrieci de la Real4You, discounterele MiniMax. Ulterior, Patriciu s-a retras din afacere. [Citeste care au fost motivele retragerii lui Patriciu: Fostii proprietari de la MiniMax au dat cu oistea-n gard mizand pe imobiliare].

Condusa de un fost director de operatiuni din cadrul Rompetrol, Dan Ionescu, Mercadia administreaza in prezent trei afaceri: lanturile de magazine Mic.Ro si MiniMax, casele de pariuri Bet Arena Cafe si minireteaua de magazine cu produse ecologice Bio Good. Potrivit unor declaratii recente ale lui Patriciu, reteaua urmeaza sa treaca printr-un proces de rebranding, in urma caruia numele va fi schimbat in Mac.Ro.

[Citeste mai multe detalii in articolul: Business nascut vara, pe o barca: Cum vrea Patriciu sa faca 2 mld. euro din comert].

Afacerea lui Patriciu din retailul alimentar in cifre:

• primul magazin Mic.Ro a fost deschis in aprilie 2010

• 113 magazine de cartier Mic.Ro fixe in Bucuresti si in Ilfov pana la 5 octombrie 2010

• 30 de magazine mobile operationale pana la sfarsitul lunii octombrie 2010

• target de 3.000 de unitati Mic.Ro pana la finele lui 2011

• august 2010: preluarea integrala a lantului MiniMax Discount, retea care numara la vremea respectiva 31 de unitati

• 36 de magazine de discount MiniMax Discount

• target de 150 de unitati MiniMax Discount pana la finele lui 2011

• pozitionarea Mic.Ro drept “magazin de proximitate”, bacanie moderna

• magazinele sunt deschise in fiecare zi, de la 7 dimineata la 11 seara

• fiecare magazin Mic.Ro listeaza peste 1.500 de articole

• fiecare magazin MiniMax listeaza 2.000 de articole

• target de vanzari pentru Mic.Ro: 1,5 miliarde de euro

Administratia centrala a companiei MiniMax Discount se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, ce deserveste intreaga retea care mai include 38 de filiale in: Agnita, Alba-Iulia (3 magazine), Arad, Avrig, Bacau, Braila, Bucuresti, Buzau, Calan, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Campulung Muscel, Cernavoda, Cisnadie, Gaesti, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Oravita, Pascani, Pucioasa, Ramnicu Sarat, Rasnov, Sebes, Sinaia, Slatina (2 magazine), Stefanesti, Targoviste, Titu, Tulcea, Turnu Magurele, Urziceni, Vaslui, Victoria si Vulcan. Depozitul alimenteaza si reteaua de magazine Mic.Ro.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri