“Recesiunea globala si scaderea cererii pe piata constructiilor au avut un efect negativ pentru multe companii romanesti. In ciuda declinului pietei, Selena Romania si-a majorat vanzarile de adezivi, etansanti, elemente de fixare si produse de hidroizolare", spune Dorin Spataru, administratorul Selena Romania.

Compania si-a adaugat 200 de clienti noi in portofoiliu, iar unul dintre cei mai importanti este reteaua Metro.

"Planurile noastre vizeaza in continuare cresterea vanzarilor si diversificarea gamei de produse oferite. (...)Obiectivele noastre pentru viitor sunt foarte ambitioase – ne dorim ca pana in 2015 sa inregistram o cifra de afaceri de cel putin 10 milioane de euro”, mentioneaza Spataru.

Citeste si:

Selena, care este listata la Bursa de la Varsovia, isi distribuie produsele in peste 50 de tari de pe glob. Intregul Grup este format din 30 de companii si include unitati de productie in Polonia, Turcia, Spania, Coreea de Sud, China si SUA.

Selena produce spume poliuretanice, etansanti, adezivi, mortare praf si sisteme de izolare. In 2009, grupul a raportat vanzari in valoare de 150 de milioane de euro.