Selena Romania, subsidiara grupului polonez Selena, care activeaza pe piata produselor chimice destinate sectorului constructiilor, apreciaza ca afacerile de pe piata locala vor inregistra o stagnare in 2010, la nivel de 16,3 milioane de lei (3,8 mil. euro) consemnat in anul precent.
“Recesiunea globala si scaderea cererii pe piata constructiilor au avut un efect negativ pentru multe companii romanesti. In ciuda declinului pietei, Selena Romania si-a majorat vanzarile de adezivi, etansanti, elemente de fixare si produse de hidroizolare", spune Dorin Spataru, administratorul Selena Romania.

Compania si-a adaugat 200 de clienti noi in portofoiliu, iar unul dintre cei mai importanti este reteaua Metro.

"Planurile noastre vizeaza in continuare cresterea vanzarilor si diversificarea gamei de produse oferite. (...)Obiectivele noastre pentru viitor sunt foarte ambitioase – ne dorim ca pana in 2015 sa inregistram o cifra de afaceri de cel putin 10 milioane de euro”, mentioneaza Spataru.

Selena, care este listata la Bursa de la Varsovia, isi distribuie produsele in peste 50 de tari de pe glob. Intregul Grup este format din 30 de companii si include unitati de productie in Polonia, Turcia, Spania, Coreea de Sud, China si SUA.

Selena produce spume poliuretanice, etansanti, adezivi, mortare praf si sisteme de izolare. In 2009, grupul a raportat vanzari in valoare de 150 de milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri