Grupul francez de vestimentatie Naf Naf a decis sa revina pe piata romaneasca prin intermediul francizei, propunand viitorului partener local un contract cu o durata de trei ani, cu posibilitatea reinnoirii, informeaza CHR Consulting. Compania a fost prezenta in Romania timp de cativa ani cu un magazin in Bucuresti, care si-a incetat activitatea in cursul anului trecut.

Francizatul Naf Naf va prelua de la retailerul francez un pachet complet de afacere menit sa-i asigure profitul. Investitia initiala pentru achizitionarea francizei si operarea unui magazin sub marca Naf Naf este de aproximativ 120.000 euro, suma necesara pentru amenajarea spatiului si preluarea stocului initial de marfa, francizatul fiind scutit de plata taxei de intrare in franciza specifica sistemelor de acest tip in general.

De asemenea, francizatului nu i se percep redevente, insa, ca si in cazul altor marci cu extindere internationala, i se impune alocarea a 5% din profitul net anual pentru promovarea marcii pe plan local. Francizorul asigura suport si asistenta pentru amenajarea si dotarea magazinului la standardele retelei, prin organizarea unor sesiuni de training pentru managerii magazinelor vizand tehnicile de vanzare si modul de expunere a produselor in cadrul unitatii pe care o reprezinta.

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=22582&shift=1