Banca isi va pastra focusul pe nisa sa traditionala, cea a profesiilor liberale si a sectorului IMM, adaptandu-se contextului actual, dar si ritmului si cerintelor clientilor. Oficialii Libra Internet Bank sustin ca banca o sa le ofere clientilor servicii virtuale competitive, care nu se vor limita la gama clasica de servicii disponibila in prezent in mediul bancar.

“Schimbarea denumirii in Libra Internet Bank vine firesc, ca urmare a specificului business-ului clientilor nostri, care activeaza intr-un mediu antreprenorial, dinamic, pentru care rapiditatea si accesul la inovatie nu mai reprezinta o optiune, ci o realitate a vietii lor de zi cu zi. (..) Practic am integrat particula “Internet” in numele bancii pentru a arata deschiderea noastra spre accesibilitate, atat din punct de vedere al costurilor cat si din punct de vedere al operatiunilor. Perspectivele sunt foarte bune”, afirma Emil Bituleanu (foto), presedintele Libra Internet Bank

Primii pasi in exploatarea oportunitatilor de dezvoltare oferite de mediul on-line au fost deja facuti de banca, incepand cu pozitionarea serviciului Internet Banking sub platforma Next Level Internet Banking. Acces Investigator, Buget Planner sau platforma de plati on-line cu cardul sunt cateva dintre produsele dezvoltate de Libra Internet Bank in acest sens. Cu ajutorul acestor instrumente, clientii bancii pot verifica in timp real incidentele de plata ale potentialilor parteneri, isi pot gestiona online bugetul personal sau isi pot extinde afacerea pe Internet.

Libra Internet Bank a raportat la finalul lui 2010 un profit net in suma de 10,08 milioane de lei, rezultat calculat conform standardelor internationale de contabilitate (IFRS). Banca a obtinut in primul semestru din acest an un profit net in suma de 9,15 milioane de lei, calculat conform standardelor locale de contabilitate (RAS).