Romanii sunt mai interesati sa isi asigure masina decat viata sau sanatatea, totalul valoric al primelor brute subscrise pe segmentul auto fiind de doua ori mai mare - peste 3 miliarde de lei, decat subscrierile pe segmentul asigurarilor de viata - 1,29 miliarde lei.

CASCO

Cu toate acestea, din totalul asigurarilor auto, doar 47% sunt asigurari CASCO si 53% asigurari obligatorii RCA.

Pornind de la principiul ca un client cumpara doar produsele sau serviciile a caror utilitate o intelege, APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor, CSA - Comisia de Supraveghere a Asigurarilor si IGPR - Inspectoratul General al Politiei Rutiere, cu sprijinul principalelor companii de asigurari, demareaza cea mai ampla campanie de promovare a asigurarilor CASCO din Romania.

Astfel, in perioada 21 - 27 noiembrie, vor fi distribuite in intreaga tara peste 2 milioane de brosuri informative gratuite, cu informatii despre conducere preventiva, avantajele unei polite de tip CASCO si despre modalitatea de obtinere a despagubirilor in cazul unei daune. Acestea vor ajunge la publicul larg, atat prin intermediul promoterilor din principalele intersectii ale marilor orase si din cele mai importante galerii comerciale, cat si prin intermediul cotidianelor Adevarul si Romania Libera, impreuna cu editiile acestora din 22 si 23 noiembrie.

„Ideile centrale ale campaniei se axeaza pe sfaturi privind conducerea preventiva pe timp de iarna, dar si pe rolul asigurarilor auto CASCO”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Secretar General al APPA.

Mesajul campaniei este sustinut si de Radio EUROPA FM, care va difuza timp de o saptamana spotul audio al campaniei, in timp ce spotul video va fi difuzat pe ZOOM TV, televiziunea digitala ale carei programe ruleaza in statiile de metrou, in universitati, restaurante, baruri, cafenele si in marile centre comerciale din tara.

Proiectul este sustinut de importante companii de asigurari, brokeraj si nu numai: ASTRA Asigurari, ASIROM, GENERALI Romania, PLATINUM, CITY Insurance, UNIQA Asigurari, ARDAF, GROUPAMA, BCR Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, CREDIT EUROPE Asigurari, OMNIASIG, PIRAEUS Insurance Broker, OTTO Broker, SAFETY Broker, CARGLASS, ASIGURA.ro, ABC Asigurari, CUSTOM Soft, STRATEG AD si Casco-ieftin.ro.

Mesajul campaniei va fi promovat si prin stiri, interviuri, emisiuni si articole publicate si transmise de Romania Libera, Wall-Street.ro, 9am.ro, TVR Info si blogul de calatorii RazvanPascu.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri