Francois Coste isi va prelua in mod oficial noile responsabilitati dupa primirea avizului din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor. Francois Coste dispune de o experienta de 29 de ani dobandita in serviciul unor companii ca Michelin intre 1982 si 1999 si AXA timp de 12 ani, pana in luna octombrie 2011. Potrivit Groupama, Coste beneficiaza de o importanta experienta in pietele emergente.

Cea mai mare parte a parcursului sau profesional s-a derulat in afara tarii de origine, avand oportunitatea de a conduce echipe multiculturale din geografii diverse (Europa, Asia, Africa) si ocupand pozitii precum: director financiar, director IT si director regional operatiuni.

"Romania este una din pietele semnificative pentru universul Groupama, cu un potential deosebit de dezvoltare si sunt onorat ca am primit importanta responsabilitate de a coordona si dezvolta activitatile locale. Contez pe sprijinul doamnei Sanda Nicoara in continuarea proiectelor strategice incepute", declara Francois Coste.

Din pozitia de director general adjunct si chief operational officer in cadrul Groupama Asigurari, Sanda Nicoara a acceptat sa preia in 2010 responsabilitatile de director general al companiei pe o perioada determinata, pentru a asigura continuitatea si finalizarea in conditii optime a proiectelor cheie legate de fuziune precum si definirea strategiei de business a companiei.

Citeste si:

Imediat dupa obtinerea avizului CSA in ceea ce priveste confirmarea domnului Francois Coste in calitate de director general, Sanda Nicoara isi va relua responsabilitatile de director general adjunct si COO si va asigura continuarea in bune conditii a proiectelor demarate precum si facilitarea integrarii in organizatie a noului director general.

Groupama Asigurari ocupa locul al patrulea in clasamentul general al companiilor de asigurari, fiind astfel unul dintre liderii pietei de profil din Romania. Compania este parte a unuia dintre cele mai puternice grupuri internationale de asigurari si servicii finaciare din Europa, cu peste 16 milioane de clienti si 39.000 de angajati, la nivel global. In 2010, Grupul a raportat venituri de 17,6 miliarde euro, din care 13 miliarde de euro in plan international, si un rezultat net de 398 milioane de euro.