Proiectul, denumit Partener 3.0, include noi programe de pregatire profesionala si o platforma de beneficii oferite consultantilor financiari, precum abonamente medicale, pensii si asigurari de viata.

Programul, care se afla in plin proces de implementare implica toata forta de vanzare a ING Asigurari de Viata si presupune investitii de circa 7,3 milioane de euro in perioada 2012–2016, aferente implementarii programului si platformei de profesionalizare si loializare. Personalul companiei este compus din peste 1.700 de consultanti si 200 de manageri ai companiei.

"In ultimii trei ani am investit 8,1 milioane de lei in training-uri pentru consultanti, fiecare consultant beneficiind de aproximativ 15 zile de training anual. Incepand cu anul acesta, consultantii nou intrati in sistem vor fi inclusi intr-un program de training si dezvoltare profesionala pentru primele 180 de zile", a declarat Adrian Lupescu (foto), chief financial officer, ING Asigurari de Viata.

El a daugat ca in prezent compania dispune de 31% consultanti cu vechime de peste 10 ani, iar cei care sunt de peste 15 ani la ING administreaza in medie prime brute anualizate in valoare de aproximativ 18 milioane de euro. De asemenea, Lupescu a mentionat ca productivitatea consultantilor companiei a crescut cu 20% in 2012 fata de 2011, iar cresterea primelor in contracte noi vandute a fost de 14% raportat la aceeasi perioada.

ING Asigurari de Viata marcheaza in 2012 implinirea a 15 ani de prezenta pe piata romaneasca.

In aceasta perioada (1997-prezent), numarul de contracte din portofoliul companiei ajunse la maturitate a fost de 54.000, pentru care au fost achitati 235 de milioane de lei sub forma de beneficii.

De asemenea, o suma de 99 de milioane de lei (din care 37 de milioane de lei pentru sanatate, 61 de milioane de lei pentru deces si 1,2 milioane de lei pentru invaliditati) a reprezentat beneficii platite pentru evenimente asigurate.

Citeste si:

Per total, in decursul celor 15 ani ING Asigurari de Viata a platit clientilor beneficii pentru evenimente asigurate si contracte ajunse la maturitate de 334 de milioane de lei.

Volumul primelor brute subscrise de ING in prima jumatate a anului 2012 se situeaza la valoarea de 269,7 milioane de lei, comparativ cu 272,7 milioane de lei in perioada similara din 2011, inregistrand o diminuare de 1,1%, in contextul in care conditiile de piata nu au mai fost favorabile lansarii de noi produse cu prima unica, ce au avut o contributie de peste 5 milioane de lei la PBS in S1 din 2011.

In acelasi timp, profitul brut inregistrat de ING Asigurari de Viata la finalul primelor sase luni a fost de 6,85 milioane de lei, comparativ cu 15,1 milioane de lei in aceeasi perioada a anului precedent.

In ceea ce priveste portofoliul de asigurari noi din 2012, apetitul romanilor s-a manifestat produsele traditionale in cazul ING Asigurari de Viata, numarul de contracte de acest tip incheiate in prima jumatate a anului fiind cu 21% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

De asemenea, nivelul mediu al sumei asigurate este de 50.346 de lei, in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului precedent, iar prima bruta medie este de 1.575 de lei, in crestere cu 2% fata de intervalul similar din 2011.

ING Asigurari de Viata a platit clientilor beneficii pentru evenimente asigurate si contracte ajunse la maturitate de aproape 41 milioane de lei, cu 39% mai mult fata de aceeasi perioada din 2011.

Marja de solvabilitate disponibila a companiei este 1,79 fata de nivelul minim cerut de lege de 1, iar coeficientul de lichiditate este de 4,84 comparativ cu nivelul minim cerut.