"Rezultatele din primul trimestru ne fac sa privim cu optimism si incredere in anul 2015. Am atins cel mai bun profit de trimestru de pana acum si am redus rata creditelor neperformante sub media pietei. In anul 2015 vom continua strategia de crestere bazata pe controlul cheltuielilor, pe decizii prudente si o politica de piata echilibrata, insa cu realizarea tintelor de crestere si profitabilitate.” a declarat Emil Bituleanu, directorul general al Libra Internet Bank.

Rata creditelor neperformante din portofoliul bancii a atins 7,8% la finalul anului trecut, iar banca si-a setat un target pentru acest an de 7,6%.

Sursele atrase de la clientii Libra Internet Bank au consemnat o majorare cu 6.7% in primele 3 luni ale anului 2015, atingand soldul de 1,5 miliarde lei, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut cu 56%. De asemenea, soldul creditelor s-a majorat la Libra cu 6.8% in primul trimestru, ajungand la aproape 1,1 miliarde lei. Raportat la aceeasi perioada a anului trecut, cresterea a fost de 33% la sold credite.

Libra Internet Bank are o retea de 40 de sucursale la nivel national si se adreseaza preponderent clientilor din segmentele IMM, Corporate, Profesii liberale si Agricultura, iar la finalul anului 2014 avea o cota de piata de 0,47%, ocupand numarul 24 in topul bancilor.