„Suntem incantati de acest parteneriat cu Steaua, precum si de oportunitatea de a contribui la dezvoltarea in continuare a talentelor din domeniul fotbalului. Steaua este o prezenta importanta in vietile noastre, iar acest parteneriat reprezinta o noua confirmare a angajamentului la nivel international al CitiFinancial de a sustine comunitatile in care isi desfasoara activitatea”, a declarat John Hays, CitiFinancial Country Business Manager.
“In plus, cele doua echipe – Steaua si CitiFinancial – impartasesc valori puternice, precum traditia succesului si angajamentul de a oferi mereu performanta, valori pe care dorim sa le promovam impreuna definind modalitati tot mai eficiente”, a adaugat John Hays.
“Asocierea Clubului Steaua cu CitiFinancial ca partener oficial, nu este decat un lucru normal, care vine ca urmare a performantelor obtinute de fiecare in parte, in domeniul sau de activitate. Cred ca este o asociere fireasca si benefica pentru ambele parti”, spune Valeriu Argaseala, presedintele CA F.C. Steaua Bucuresti.
Parteneriatul ofera CitiFinancial posibilitatea de a-si plasa logo-ul pe bilete, tricourile oficiale ale Stelei, echipamentul de antrenament si calatorie, autobuzul clubului, panotajul de pe stadion, revista oficiala a Stelei si pagina de internet, etc.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: