Logo-ul CitiFinancial va aparea prima oara pe tricourile Steaua la meciul cu Slavia, care va avea loc la Praga, miercuri, 19 septembrie, in cadrul Ligii Campionilor.

„Suntem incantati de acest parteneriat cu Steaua, precum si de oportunitatea de a contribui la dezvoltarea in continuare a talentelor din domeniul fotbalului. Steaua este o prezenta importanta in vietile noastre, iar acest parteneriat reprezinta o noua confirmare a angajamentului la nivel international al CitiFinancial de a sustine comunitatile in care isi desfasoara activitatea”, a declarat John Hays, CitiFinancial Country Business Manager.

“In plus, cele doua echipe – Steaua si CitiFinancial – impartasesc valori puternice, precum traditia succesului si angajamentul de a oferi mereu performanta, valori pe care dorim sa le promovam impreuna definind modalitati tot mai eficiente”, a adaugat John Hays.

Citeste si:

“Asocierea Clubului Steaua cu CitiFinancial ca partener oficial, nu este decat un lucru normal, care vine ca urmare a performantelor obtinute de fiecare in parte, in domeniul sau de activitate. Cred ca este o asociere fireasca si benefica pentru ambele parti”, spune Valeriu Argaseala, presedintele CA F.C. Steaua Bucuresti.

Parteneriatul ofera CitiFinancial posibilitatea de a-si plasa logo-ul pe bilete, tricourile oficiale ale Stelei, echipamentul de antrenament si calatorie, autobuzul clubului, panotajul de pe stadion, revista oficiala a Stelei si pagina de internet, etc.