Structura pe categorii de bunuri finantate a fost: 44% echipamente, 49% vehicule si 7% imobile. Astfel, din punct de vedere strategic, Raiffeisen Leasing si-a indreptat atentia asupra finantarilor pentru echipamente din domeniul medical, energii alternative si sectorul agricol.

„Cele mai mari provocari in anul 2010 au fost integrarea finantarii prin leasing in oferta de produse a Raiffeisen Bank si pozitionarea in asa fel incat sa raspundem cat mai bine nevoilor clientului", a declarat Felix Daniliuc, director general Raiffeisen Leasing.

Compania a dat startul in acest an unui amplu proiect intern, ale carui obiective sunt indentificarea si implementarea oportunitatilor de optimizare a proceselor din cadrul companiei, pentru a-si sustine clientii pe toata durata contractului de leasing

. De asemenea, tot in aceasta perioada, Raiffeisen Leasing a lansat magazinuldeincredere.ro, un portal de informatii financiare.

Citeste si:

La finalul lui 2009, Raiffeisen Leasing avea peste 3.000 de clienti si peste 9.000 de contracte active, in scadere fata de anul anterior, in conditiile in care unele contracte incheiate pe perioade de 4-5 ani au ajuns la scadenta, iar compania nu s-a concentrat pe noi finantari.

Raiffeisen Leasing este membra a grupului financiar austriac Raiffeisen si activeaza pe piata romaneasca din anul 2002. Clientii Raiffeisen Leasing sunt, in principal, persoane juridice, de la IMM-uri la corporatii multinationale si municipalitati. Compania este prezenta in 12 orase din Romania.

Raiffeisen Leasing este membra a Asociatiei Societatilor Financiare din Romania (ALB) incepand cu anul 2004.