Managerul a afirmat ca primul trimestru din acest an a fost mai bun decat perioada similara din 2010 si ca pana acum obiectivele stabilite au fost indeplinite. In toamna anului trecut, Aluas estima o crestere a afacerilor mai mica (de 10-15%) fata de cea preconizata in prezent, de 22-25%.

In ceea ce priveste profitul, managementul Asbis Romania estimeaza ca acesta va creste tot cu 22-25% comparative cu 2010.

Compania a lansat gama de tablete Prestigio MultiPad, formata din trei serii cu preturi intre 700 lei si 1.200 lei. Monica Aluas spera ca Asbis sa ajunga anul acesta la aproximativ 7-10% din piata locala de tablete PC, estimata la aproximativ 50.000 de unitati.

Citeste si:

Prestigio inseamna aproximativ 15% din veniturile Asbis Romania, acest brand fiind printre cele mai profitabile din portofoliul companiei. Un alt brand foarte profitabil este Canyon

Asbis, subsidiara locala a grupului cipriot Cipru, distribuie produsele unor branduri precum Intel, AMD, Seagate, Samsung, Microsoft, Dell sau Toshiba, dar si propriile marci Canyon (periferice PC, accesorii pentru gaming, genti laptop, produse de retelistica si alte dispozitive periferice) si Prestigio (produse de stocare, GPS si accesorii USB de lux).

Distribuitorul are 45 de angajati in Romania.