In prezent, CCC are in jur de 400 de angajati pe piata locala, intr-un centru deschis la Bucuresti in 2007.

“Ne uitam sa deschidem o a doua locatie in Romania in viitorul apropiat, iar cel mai probabil aceasta va fi in afara Bucurestiului. Avem sase orase pe lista finala. Deocamdata, Bucurestiul nu este printre ele, dar niciodata nu trebuie sa spui niciodata. Este important sa fie un loc in care sa gasim oamenii potriviti, educati, sa fie un centru universitar”, a explicat Christian Legat (foto).

El nu a oferit mai multe detalii despre orasele din provincie in care furnizorul de servicii ar putea deschide o noua locatie in perioada urmatoare.

Primul centru al CCC a fost dechis in 1998 la Viena, intre timp compania ajungand la zece centre aflate in sapte tari. Furnizorul are circa 4000 de angajati, cei mai multi, in jur de 1000, lucrand pentru centrul din Berlin.

Vor sa mai angajeze 100 de persoane pana la finalul anului

Centrul de la Bucuresti se afla pe locul cinci-sase in privinta numarului de angajati al CCC.

Pana la finalul anului compania vrea sa isi mareasca cu in jur de 100 de persoane numarul de salariati din Bucuresti, potrivit lui Heiner Witte, director de call center in cadrul CCC. De altfel, de la inceputul acestui an, furnizorul de servicii a recrutat circa 100 de oameni pentru pozitii de agenti de relatii cu clientii sau agenti de vanzari.

Media de varsta a angajatilor CCC din Romania este de circa 25 de ani, in timp ce la nivel international este de 26-27 de ani.

Citeste si:

In general, salariatii sunt recrutati din facultate, ori prin recomandari. Practic, in jur de 30-35% dintre angajatii din Romania sunt alesi in urma recomandarilor facute de cei care lucreaza deja in companie.

CCC ofera servicii in 24 de limbi straine la nivel international, iar in Romania in noua limbi: romana, engleza, spaniola, italiana, franceza, greaca, bulgara, germana si rusa.

Pe piata locala, cel mai dificil de gasit angajati sunt vorbitorii de greaca si rusa.

CCC are zece clienti in Romania, dintre care sase sunt de pe piata locala, iar restul sunt clienti internationali. Printre companiile cu care lucreaza CCC Romania se numara jucatori din domeniul bancar, al telecomunicatiilor, automotive, online, publishing si aerian.

Domeniul serviciilor de call center este printre cele mai dinamice de pe piata locala, companiile din acest segment oferind anual sute si chiar mii de locuri de munca. Printre principalii jucatori se numara Geboc (centrul de servicii al HP), Genpact, Wipro Technologies, Ericsson, Oracle, IBM, Telepormance Romania, Computer Generated Solutions sau Stefanini.