Accelerarea si cresterea eficientei proceselor organizationale, nevoia adaptarii la cerintele tehnologice atat ale concurentilor si ale partenerilor, necesitatea incadrarii in anumite standarde si alinierea la tendintele actuale internationale, precum si nevoia de a promova o imagine consistenta si coerenta determina tot mai multe companii sa se orienteze din ce in ce mai mult spre produse informatice prin care sa poata rezolva aceste aspecte
SC Aker Tulcea SA este cel mai nou client al companiei Siveco Romania, in urma semnarii unui contract pentru implementarea sistemului de gestiune a documentelor si a fluxurilor de lucru- Sivadoc. Aker Tulcea face parte din grupul norvegian de constructii navale Aker- Kvaerner Yards, cel mai mare in domeniu din Europa si al cincilea din lume. Societatea a fost privatizata in anul 2000 si rezultatele pozitive obtinute in anii de dupa privatizare, investitile efectuate si calitatea personalului au asigurat recunoasterea internationala a companiei si reintrarea acesteia pe piata constructorilor de nave complete.

Implementarea produsului Sivadoc va aduce beneficii multiple organizatiei: control asupra documentelor, monitorizarea si controlul sistemului si a activitatilor desfasurate de catre fiecare utilizator, accesul securizat si protectia informatiilor si a documentelor, extinderea securizata a mediului de colaborare peste Web sau in Intranet, corelarea informatiei prin sistemul centralizat, cresterea abilitatilor de accesare si utilizare prin interfata performanta, imbunatatirea comunicarii si colaborarii, suport pentru sistemele de asigurare a calitatii etc.

Gestionarea si comunicarea intr-un mod structurat si eficient a informatiilor in cadrul unei organizatii este o activitate complexa si dificil de realizat, dar reprezinta una dintre bazele functionarii organizatiilor. Suntem bucurosi de alegerea facuta de Aker Tulcea si suntem convinsi ca implementarea Sivadoc va contribui la scaderea costurilor de procesare a documentelor, la imbunatatirea comunicarii si transparentei organizatiei, determinand alinierea la tendintele actuale de afaceri a declarat Dragos Fagurel, Sivadoc Product Manager in cadrul Siveco Romania.

Sivadoc, sistemul de gestiune a documentelor si a fluxurilor de lucru furnizat de Siveco Romania ofera o platforma comuna care unifica oamenii, procesele si informatia, in scopul fluidizarii circuitului documentelor, facilitarii accesului la informatii dar totodata si al protejarii impotriva accesului neautorizat. Beneficiarii directi ai imbunatatirii fluxurilor interne de comunicare a informatiilor vor fi in egala masura organizatia in sine, prin cresterea eficientei operationale si scaderea costurilor de procesare a documentelor, dar si clientii acesteia, care vor fi rasplatiti prin servicii mai eficiente, imbunatatirea comunicarii si transparentei.

Am selectat solutia Siveco deoarece avem increderea ca va rezolva atat problemele specifice managementului informatiei structurate, in general, cat si a celor legate de managementul calitatii, in particular declarat domnul Costel Lungu, Director Tehnic Aker Tulcea.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri