Echipa internationala de PR a LG a decis ca ar fi o idee buna sa lase sa zboare 100 de baloane umplute cu heliu, fiecare avand in interior un voucher de 950.000 won (852 dolari), cu care se putea achizitiona un smartphone G2. Compania a investit puternic pentru promovarea campaniei, inclusiv pe social media, incurajand oamenii sa puna mana pe unul dintre vouchere, scrie Theregister.co.uk.

Dar ceea ce parerea initial o idee buna, “pe hartie”, a dus in scurt timp la haos. Oamenii au venit la eveniment “inarmati” cu pistoale cu bile, cutite, bete ascutite si alte instrumente cu care erau pregatiti sa sparga baloanele.

Atunci cand acestea au fost lasate in aer, multimea a gonit spre ele si unii participanti au fost raniti.

Citeste si:

“LG ar fi trebuit sa aduca mai multi oameni de securitate in acea zona. Unii dintre raniti au necesitat si spitalizare”, scrie un blogger ce a participat la eveniment.

LG a anuntat ca va recompensa pe cei raniti si le va plati daunele.

In 2007, un post de radio a avut o idee si mai proasta, promitand ascultatorilor o consola Nintendo Wii pentru cei ce pot bea cea mai multa apa, LIVE. Castigatorul a decedat de la intoxicare cu apa.