Cercetarea Best Buy Award Romania 2013/2014 a fost efectuata de organizatia elvetiana ICERTIAS (www.icertias.com) pe un esantion de 1200 de respondenti (consumatori romani). Prin metoda inovatoare CAWI - DEEPMA (Interviu Asistat de Computer prin Internet – Constientizare Profunda), participantii la sondaj au avut oportunitatea de a nominaliza cel mai bun retailer pe segmentul electro-IT din punct de vedere al preturilor si al serviciilor oferite.

Intrebarea deschisa le-a oferit respondentilor posibilitatea de a alege retailerul preferat, fara a avea sugestii propuse. Fiecare persoana implicata in studiu a propus retailerul care a livrat cea mai buna experienta de achizitie din punct de vedere al raportului calitate-pret de pe piata locala. Cea mai mare parte dintre respondenti a nominalizat ALTEX®, ca fiind liderul retailului romanesc pe segmentul electro-IT.

ALTEX® este liderul pietei pe zona electro-IT. Anul 2013 s-a incheiat pentru companie cu o cifra de afaceri de peste 250 de milioane de euro, in crestere cu 15% fata de anul precedent. Reteaua ALTEX® numara 75 de showroom-uri in intreaga tara si pune la dispozitia clientilor o platforma de e-commerce - www.ALTEX.ro pentru o experienta de shopping completa.

Cercetarea de piata Best Buy Award 2013/2014 s-a desfasurat in conformitate cu prevederile „Codului International pentru Implementarea Cercetarilor de Piata si Sociale” adoptate de Camera Internationala de Comert (CIC) si Asociatia Mondiala a Expertilor in Cercetare (ESOMAR).

Metodologie si esantion

Cercetarea Best Buy Award 2013/2014 (www.bestbuyaward.org) a fost efectuata de organizatia elvetiana ICERTIAS-International Certification Association GmbH (www.icertias.com) pe teritoriul Romaniei in luna octombrie 2013 sub forma unui sondaj online, utilizand metoda CAWI - DEEPMA (Interviu Asistat de Computer prin Internet – Constientizare Profunda). La sondaj au participat 1200 de respondenti (cetateni/consumatori romani).