La 30 iunie 2014, Orange Romania avea 10.384.000 de clienti, cu aproximativ 184.000 mai multi decat la finalul lunii iunie 2013. Principalul concurent, Vodafone Romania, avea la finalul lunii iunie 8,56 milioane de clienti.

In trimestrul al doilea, traficul de date mobile in retea a crescut cu peste 50% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul cresterii numarului de tablete - de 3 ori mai multe decat in aceeasi perioada a anului trecut - si a numarului de smartphone-uri, unul din doua telefoane vandute in primele sase luni fiind smartphone. De asemenea, a crescut de 4 ori numarul de smartphone-uri compatibile 4G vandute in al doilea trimestru al acestui an comparativ cu perioada similara a anului trecut.

La un an de la lansare, serviciul Orange TV, cu peste 110 de canale, dintre care 48 in format HD, isi continua evolutia pozitiva. Astfel, numarul mediu de utilizatori care au vizionat canale TV si filme pe Orange TV Go a crescut cu 25% in al doilea trimestru al anului in curs fata de primul trimestru.

„Suntem multumiti de rezultatele obtinute de Orange Romania in primele sase luni ale anului in pofida impactului scaderii tarifelor de interconectare asupra pietei. In acord cu strategia noastra, in acest trimestru am introdus noi beneficii pentru clienti: un nou program de loialitate PrePay Bonus, am extins acoperirea 4G. In perioada urmatoare vom continua investitiile sustinute in dezvoltarea retelei 4G, in extinderea gamei de aplicatii si continut TV, precum si in serviciile de asistenta specializata.”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.