“Deschiderea centrului din Craiova face parte din strategia noastra de regionalizare. Mai mult decat atat, investim in perfectionarea tinerilor care lucreaza deja alaturi de noi in Craiova si ne dorim sa dublam numarul membrilor echipei, pana la sfarsitul lunii ianuarie, anul viitor”, a declarat Ana Alexe, director, customer operations, Vodafone Romania.

In prezent, aproximativ 50 de tineri lucreaza deja in centrul nou deschis si beneficiaza de numeroase programe de pregatire si dezvoltare a competentelor, iar numarul acestora se va dubla pana la data de 31 ianuarie 2016. Ca un prim pas, noii angajati vor raspunde solicitarilor abonatilor persoane fizice, iar ulterior, aria serviciilor de suport furnizate de echipa din Craiova se va extinde.

Pentru extinderea echipei Centrului De Relatii cu Clientii din Craiova, Vodafone Romania va recruta tineri cu foarte bune abilitati de comunicare, lucru pe calculator si asimilare a informatiilor. Toti noii angajati vor beneficia de pregatire amanuntita, intr-un program de pana la patru saptamani.