In cadrul noului centru lucreaza 550 de persoane care ofera servicii 24/7, in sapte limbi, in special catre SUA, Marea Britaine, Franta si Germania.
In ultimele trei luni, compania a angajat 65 de oameni si urmareste sa mai angajeze inca 75 - service analyst, service engineers, database analyst,
tech support, printre pozitiile cautate.

"Avem capacitatea de a acomoda peste 1.000 de oameni in noul centru, si, in timp, o vom face", spune Friedrich Trawoeger, presedinte al diviziei
globale de centre de operare de servicii la Alcatel-Lucent.

Compania opereaza 17 astfel de centre in intreaga lume, cel din Romania fiind insa cel mai mare.

Citeste si:

"Daca la inceput, acum mai bine de zece ani, cand intram in Romania, ne interesau in special costurile, acum lucrurile s-au schimbat radical si ne intereseaza flexibilitatea, capacitatea de a ne extinde si, evident, faptul ca romanii sunt foarte pasionati de tehnologie. Rata de rotatie a angajatilor este redusa, sub 10%, in conditiile in care in India,mde exemplu, este de peste 30%", puncteaza Friedrich.

Vezi maine in wall-street.ro imagini de la sediul Alcatel-Lucent si afla, dintr-un interviu exclusiv cu Friedrich Trawoeger cum este sa ai angajati
din Romania aprobati de NSA, supervizand retele din State, dar si cum incurajeaza intraprenoriatul.