Samsung Electronics, unul dintre principalii producatori electroIT, a lansat doua noi versiuni ale smartwatch-ului Gear S2 classic, Rose Gold de 18K si Platinum, in cadrul CES.

Odata cu lansarea lui Gear S2, Samsung a dat startul unor colaborari cu diversi parteneri precum CNN si Bloomberg. Noul Gear S2 classic va include tehnologia NFC, pentru le permite utilizatorilor sa foloseasca serviciul de platii mobile Samsung Pay care va fi disponibil pe smartwatch incepand cu anul acesta, in SUA.

Samsung va extinde seria de bratari si interfete disponibile in viitorul apropiat. Samsung a incheiat parteneriate cu designeri precum Colombo, iar noile au fost dezvoltate de artistii Keith Haring, Jean-Michael Basquiat, Jeremyville si Burton Morris. Functional insa, diferentele fata de variantele anterioare nu exista.

Noul Gear S2 classic va fi disponibil in varianta cu carcasa Rose Gold, cu bratara ivoar, de piele naturala, si in varianta cu carcasa Platinum, cu bratara neagra, de piele naturala, incepand cu luna februarie. Preturile nu au fost anuntate de companie.

Principalul concurent al Samsung pe piata ceasurilor inteligente este Apple. Samsung a anuntat totodata ca ceasurile companiei vor fi compatibile cu sistemul de operare al concurentului american.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri