„Rezultatele din primul trimestru al anului 2016 continua performanta sustinuta pe care am avut-o in ultimii ani, prin investitii eficiente, servicii inovatoare si, in acelasi timp, prin atentia concentrata asupra asteptarilor clientilor, intr-o perioada in care evolutia digitala a venit cu oportunitatile si cu provocarile ei", a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

Orange TV- aproape 300.000 de clienti

Compania avea 10.009.000 clienti din care 48,2% abonati si 51,8% utilizatori ai serviciilor PrePay, ponderea in crestere a abonatilor confirmand tendinta de adoptie a acestui tip de servicii

Serviciul Orange TV avea la finalul lui martie 294.000 de abonati, in crestere de 54,5% comparativ cu perioada similara a anului trecut, iar la Orange TV Go numarul de descarcari si actualizari ale aplicatiei a ajuns 1,8 milioane, in crestere cu 11% fata de sfarsitul lui 2015.

In trimestrul intai din 2016, traficul de internet pe mobil s-a dublat fata de primul trimestru al lui 2015, iar traficul de date 4G a crescut de 4 ori in aceeasi perioada, aceasta evolutie fiind sustinuta si de vanzarile doua ori mai mari de tablete comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Peste 60% dintre clienti si-au cumparat pana acum pentru o tableta 4G.

Vanzari de smartphone-uri cu 30% mai mari

In primul trimestru s-au vandut cu 30% mai multe smartphone-uri decat in aceeasi perioada a anului trecut, ceea ce inseamna ca ponderea clientilor care prefera sa achizitioneze telefoane inteligente a crescut de la jumatate, la peste 75% in 2016. In ceea ce priveste ponderea telefoanelor 4G in totalul smartphone-urilor vandute, la sfarsit de Q1 2016, 75% erau dispozitive compatibile 4G, fata de Q1 2015 cand ponderea telefoanelor 4G era de 50%.

In prezent, reteaua Orange ofera acces la internet mobil la viteze 4G pentru 72,1% din populatia totala si 96,2% din populatia urbana a Romaniei. Acoperirea 4G+ este in 13 orase, iar in martie compania a lansat demo-ul de triple carrier, pentru viteze de download de pana la 375 Mbps, in patru magazine de tip smart stores din Bucuresti, Iasi si Cluj.